de va ju fan inte äcklig, de e bara vanlig glass med choklad bitar..haha![]()
HAHA!! öppna inte! Alla små molekyler där inne har utvecklats och skapat über smarta små människor som kommer hoppa ut och ta över världen och förslava alla vanliga människor!![]()
jag funderar på om jag ska ta kort på skolmaten men jag vill ju inte att alla ska spyner sig![]()
![]()
haha då vill jag inte veta va som kommer ut ur ditt kylskåp![]()
Man äter ju mögelost...![]()
nej, inget fel, förutom att dem va STENhård och det hade läkt ut typ banan skumm på ena sidan..
eller en flaska med saft på golfbagen på sista rundan man spelar...för att sen upptäcka flaskan 1½ år senare när köpare var där för att hämta..
de lukta inte mumma i den..fast de va ett jävla tryckt som hade bildats, nästan svårt att få upp locket..
du är bara van..![]()
Hittat en hel del, förra veckan avlivade jag 2 noshörningar som utvecklats från små baciller! helt sjuktVet aldrig vad jag ska hitta där inne
Du vill nog inte va på hojträff här och äta hos mig tror jag![]()
Den är utgången2749923vad har hänt med denna tråden nu då? den va nästan rolig ju![]()
Den varo bäst före år 20062749930Den är utgången![]()
synd bara att man inte ser vad det är..2750043Vad vinner jag? Tror jag ska städa nu.. det där står ca 40 cm från nylley på mig.
Alltså in your anus275004137 grader är den optimala föröknigns tempraturen för bakterier.. tack HR programmet för den infon.
svaret är smält och koagulerad vanilj glass..2750079synd bara att man inte ser vad det är..
jag gissar på en tallrik med gammal mjölk/filmjölk/yoghurt..![]()
Den är utgången![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |