The worlds fastest Indian/ Citronträd & Motorolja

Hoztic skrev:
Du får väl hitta en bio där den går? :)

jo den går ett antal mil härifrån o det orkar ja inte åka själv. (ingen vill gå på den me mig) men ja skicka den till en som väldigt gjärna ville ha den :)

Hoztic skrev:
Då gjorde du nån glad iaf! :tummenupp

Mig :hej

Har läst en del recensioner, totalsågad film, fylld med fördomar etc. :näsblod
Senast idag recenserade en filmskribent filmen i dagstidningen (ingen kvällspress alltså :D), den fick en 1a ..

Ska gå och se den ändå.

Wargen är så snäll. :Bugar

lorkan skrev:
Mig :hej

Har läst en del recensioner, totalsågad film, fylld med fördomar etc. :näsblod
Senast idag recenserade en filmskribent filmen i dagstidningen (ingen kvällspress alltså :D), den fick en 1a ..

Ska gå och se den ändå.

Wargen är så snäll. :Bugar

Å andra sidan sågades både Astrid Lindgren och Beatles... :hihi Recensenter brukar inte ha rätt så ofta :( Jag ska också se den, så fort jag får tid :huvet

9.jpg

206 MPH -

Helt fantastisk film helt enkelt.

Burt Monroe was THE MAN.

bara att få iden att HANDFILA en ny vevstake ur en större vevstake från en CAT är rent sagt OTROLIGT !

& det viktigaste tycker jag - är att hans hastighetsrekort FORTFARANDE står sig i den klassen.

K

Wargen skrev:
Jag har vunnit en biljett till den men i min stad går den inte på bio så om nån vill ha den så PM'a. Kan skicka den på posten.
Vad snällt gjort. :tummenupp

Jag såg den också ikväll. Helt underbar film! Jag gillar sällan filmer, men den här var banne mig klockren! Både filmen i sig, illustreringen av ett människoöde, och Burt själv, vilken jävla drivkraft! :Bugar Han måste dessutom ha varit ett riktigt motorsnille! :Bugar
Den filmen får :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp av fem möjliga! :)

lorkan skrev:
2032232 Mig :hej
Om en recensent ger den 1p av 5 möjliga, bara måste det vara en höjdarrulle..
5p = somnar efter 5 min...
Lite :felämne
De som är intresserad av lite motorhistoria kan leta på nätet efter "professorn" Lundberger (hade egen personlig reserverad sittplats på Isle of Man) och Nisse Hedlund.
Finns mycket kul att läsa om dessa herrar..

KristianAE86 skrev:
2033150
9.jpg

206 MPH -

Helt fantastisk film helt enkelt.

Burt Monroe was THE MAN.

bara att få iden att HANDFILA en ny vevstake ur en större vevstake från en CAT är rent sagt OTROLIGT !

& det viktigaste tycker jag - är att hans hastighetsrekort FORTFARANDE står sig i den klassen.

K

Gör DEN hojen på bilden 206 mph, mm tjena o jag hade en compact när jag var tretton som hängde Z 900 till 160. :D :D

Drkosmos skrev:
2050975 "HOST" Såg den igårkväll i min egen lilla bio källare "HOST"

Släng upp en torrent på Piratebay eller på DC då, så jag oxå kan se den "i min egen lilla biosalong" :7peta :)

Färnbo skrev:
2050974 Gör DEN hojen på bilden 206 mph, mm tjena o jag hade en compact när jag var tretton som hängde Z 900 till 160. :D :D

Svar ja! :fakta Med hembyggd motor! :Bugar Dels var Burt ett geni som kunde bygga en sån motor, och dels en dåre utan dess like som vågade köra den i över 300kmh! En sån kille har förtjänat all min respekt! :Bugar Snacka om att leva för sin dröm! :tummenupp

Motorcykelombudsmannen
rekommenderar
ALLA
att se
den
här
filmen!
Den är skitbra på ren svenska.

Hoztic skrev:
2050996 Svar ja! :fakta Med hembyggd motor! :Bugar Dels var Burt ett geni som kunde bygga en sån motor, och dels en dåre utan dess like som vågade köra den i över 300kmh! En sån kille har förtjänat all min respekt! :Bugar Snacka om att leva för sin dröm! :tummenupp

Ja jävlar.. Blev han rik på kuppen?
Känns som om envisheten nästan övergått i besatthet.

Måste nog gå och se filmen.

Färnbo skrev:
2051053 Ja jävlar.. Blev han rik på kuppen?
Känns som om envisheten nästan övergått i besatthet.

Måste nog gå och se filmen.
Han verkar tyvärr inte ha blivit rik :( Han åkte ju dit som pensionär, och gjorde allt så billigt det bara gick. Motorn byggdes av skrot som han hittade!
En gnutta besatthet fanns nog med i bilden ja :)

Det tycker jag verkligen att du borde, filmen är riktigt bra! :tummenupp

Kul att höra at tfilmen är bra!
Vi var några stycken på bio igår, och såg Rosa Pantern!
Den var RIKTIGT kul, och de hade lyckats få till det "som på den gamla goda tiden" faktiskt! :lol

Nyheter
Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back