Andersson turbo
Turbotok
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- suzuki hayabusa/1000r hybrid turbo 445.32hk SÅLD + Funnybiken + Brandgul Surbusa
Annars Slowdog här på sporthojsforumet gör utmärkta gaffelkronor
Här har du en 97a närmare dig, eller?"Tyvärr" så har det jag tittat på bara gått 2700mil respektive 3700mil så förmodligen ingen ventilkontroll gjord på dessa..Tyvärr så är alltför många dunderklumpar så långt söderut så blir jäkligt omständigt o ta sig dit o kolla på .. Känns mindre kul o rulla 60mil för en hoj som kanske inte alls är vad man förväntar sig.
Den beryktade G-man .. Till skillnad från många andra så har jag gått igenom hela tråden från början till slut varit timvis med jäkligt intressant läsande och just p ga det som jag fastnat för dunderklumpen. Verkar vara en väldigt potent hoj till vad man än kan tänka sig.. 65-70? Just denna hoj jag pratar om är till salu för 30tusen just nu jäkligt sugen o är väll egentligen inte prislappen det sitter i mest att jag inte vill ha några otrevliga överraskningar. Ägaren visste inte ens vad exup är för något. Men du tror inte det är någon fara med andra ord?
Jo, vill man slippa mesta problemen så köper man nytt. Men de förlorar man mest pengar på.Mm http://www.blocket.se/vasterbotten/YZF_1000_Thunderace_40259621.htm?ca=4 och http://www.blocket.se/vasterbotten/Yamaha_YZF_1000_Thunderrace_38375061.htm?ca=4&w=3 även de "nära" mig för mig blir nära inom 30mils omkrets .. Vet inte hur pass rädd man behöver vara för milen på klumparna?
O ja köpa begagnat är fan nästan jämnt som o spela lotto.. Man kan göra sin vanliga koll köra lyssna men lixom fan kan de hända nästan vadsomhelst när man kommer hem...
Med andra ord G-man så är de precis som ja fått för mig en jäkligt stabil o bra hoj med lite problem. O med handen på hjärtat hur ofta kör vi 25km i timmen? Eller pruttar runt I städer för den delen.. Själv hade jag tänkt ha klumpen till o mysåka kurvvägar o helt enkelt ha det allmänt bra, ibland ensam ibland passagerare. Och självklart ska man på smc för sin egen skull..
Nu kanske jag går in på ett känsligt ämne, men jag har köpt en Thunderace och tycker att tailen eller bakdelen känns lite väl "fet", vet någon var man kan köpa en mer slimmad bakdel? letar febrilt på google, men finner väldigt få sidor.
Tur att smaken är delad. Jag tyckte lite som dig angående min.Nu kanske jag går in på ett känsligt ämne, men jag har köpt en Thunderace och tycker att tailen eller bakdelen känns lite väl "fet", vet någon var man kan köpa en mer slimmad bakdel? letar febrilt på google, men finner väldigt få sidor.
hej!
har lagt upp en tråd redan om mitt problem, men tänkte höra med er här också.
får vakuum i tanken på min -97a efter att ja haft inne hojen på verkstad.
Nån som har koll på hur luftningen fungerar?
tråden heter vakum i tanken o ligger i teknik o mekhörnan.
Om någon mot förmodan skulle vilja lyfta av sitt tanklock (bara 4 skruv) o ta ett foto hur där ser ut så hade jag vart evigt tacksam!
tack gman du är en klippa!
läst mycke bra inlägg från dig i denna tråden tidigare.
nåt som ja har liiite svårt o se är dock:
Vid den blå pilen, sitter det något som helst gummi i det hålet?
Där har ju jag en stor orange gummi plutt med hål rakt igenom.
Verkar som att ja helt enkelt ska rycka ur o slänga iväg den?
skumt!
några funderingar?
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |