LannY
Ny medlem
Prova att ta bort kåpan på vänster sida. Har för mig att det står fel i manualen.
Jo kom precis in nu och som du sa, den finns under vänster kåpa.
Prova att ta bort kåpan på vänster sida. Har för mig att det står fel i manualen.
Ankan: Ungefär hurdana summor pratar vi om? Är det komplett kitt med alla kåpor?
//Snowstorm
Vilka däck kör ni med eller rekommenderar ni till katten?
LannY: Tack för bilden, ser ut att vara en w5w sockel. Fick du ordning på oljebytet?
Ankan: Oj, det låter ju riktigt najs. har dock trots det förmånliga priset inte ekonomi att köpa grejer till hojen nu då bilen ätit upp mina extra pengar. Skall dock hålla saken i färskt minne.
Alle_gbg: Jag kör på Metzeler Roadtec Z6 bak. Har hittills varit riktigt nöjd med detta däck. Fungerar kanon bra för sport och touring körning. Har också enastående våtegenskaper tycker jag. Roadtech har en en gummiblandning som är hårdare i mitten av däcket för att det inte skall slitas slut så snabbt och mjukare på sidorna för bättre kurvegenskaper. Värt att kolla in tycker jag.
eXcelcior: Varifrån beställde du lampor och vilken färg valde du?
//Snowstorm
Eniac: Ser ju riktigt bra ut det där! Har du några planer för den eller kommer du hålla den helt orginal?
//Snowstorm
Börjat öva bakhjulsåkande med min thundercat.
Fler klipp kommer vartefter jag utvecklas.
*Dag 1 (2010-04-18): http://www.youtube.com/watch?v=3CRaji9EqpY
//Jocke-j
jocke-j: Trevligt med video klipp Ser ju lovande ut. Speciellt om det är första dagen du tränar på det så. Har du några tips att ge oss som inte har lärt oss hur man gör ännu?
//Snowstorm
Tjenare, jag är på jakt efter insugsgummin till min 97:ans kissemiss, är det någon som har 4st över så vore det trevligt, eller om nån vet vart man kan få tag i till hyffsat pris. Går bra att tas över PM.
Mvh
Trodde inte dulles hade sånt. Blir att handla där då. Dom hade på Trollhättans mc-demontering men där skulle dom kosta 1120kr/4st för beggade.Jag citerar mig själv från förra sommaren "Jag kan även fylla i lite info här ang insugsgummin, nya på yamaha kostar 2050kr/4st och från duells kostar 4st "pirat" 857kr tror jag det var." Dvs jag köpte pirat och dem funkar bra. ev kanske du kan hitta billigare från tyskland.
Trodde inte dulles hade sånt. Blir att handla där då. Dom hade på Trollhättans mc-demontering men där skulle dom kosta 1120kr/4st för beggade.
Tack igen.
Stämmer bra det, beställt så nu är det bara att vänta.lugnt,
tog mig friheten att leta upp direktlänk ifall du inte skulle hitta.
http://www.duells.se/katalog/Catalo...earch=prod&lcid=1053#params:nid=103747&t=info
artnr 2-745
dubbelkolla gärna innan du beställer så artnr blev rätt men du ser ju på länken ovan.
just ja, dessa är jag rätt säkra på att dem inte har någon möjlighet att sätta fast strypbrickor i ifall du använder sådana.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|