Tidagstur 10 Juli

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
Då var det snart dags för TisdagsTur igen

Denna gången & kommande 4-5 TT's så kommer jag inte att kunna delta, då jag körde på Bambi på TT'n 12 juni. Dock så kommer jag nog att dyka upp på sv iaf, så ni som vill ha glass, slå en pling :D

Men Som vanligt blir det ca: 15 mil av slingriga vägar, ett par stopp, med chans att både tanka & att fylla på vätskereserven.
Men kom gärna fulltankade, för planerna kan ändras.
Blir det många som dyker upp, så delar vi upp körningen i 2 grupper, då alla ska kunna hänga med på våra körningar

Regnar det, så spelar vi playstation istället :yoparty

Samling på posörstället Nr 1 STRANDVÄGEN

Har du inte kört med oss tidigare, så var vänlig att läs DETTA

kv.jpg

radaranim2.gif

BeBe

Full fart spar tid...
Gick med
20 Sep 2006
Hoj
Ducati MTS1200, Husaberg FE450.
Kan inte... sol eller ej. Bortlovad på grillning i Båstad. Hoppas man slipper trängas m tokholmare bara...

PutteLiten

Twins have more fun
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
TL1000R; Triumph Tiger; XR650R SM; XL1200X
Heh, fick se en bra bild.... :D

]
pro_amateur.jpg

:hej

(PS edit: focus är på utrustning om nu någon lyckas missa det... DS)

Skutte

Förvirrad !
Gick med
16 Sep 2003
Hoj
.
Solenskiner bla bla bla..

Läckande packboxar o slutframdäck men va fan, kan ju bara krasha worst case så jag kommer nock oxo :yoparty

Zion

---XXX---
Gick med
19 Jun 2007
I södra delarna av sydsvenska söderåsens södra slu
Hoj
En orange fattas två + en R6 Stunt
Det är inte så svårt ju det tar ca3 tim Lanskrona-Göteborg det blir ju nästan 59mil tur o retur:D

ja å vilka mil sEn dÅ!?? :arsele

Jag körde förbi i dina hemtrakter igår...letade efter Mc-Servicen :huvet .. hittade den till slut :) ------ såklart semester stängt denna vecka :mad: [ min vanliga tur ]
inte många påarpare som visste var han höll hus :confused:
jaja..få se.. det håller på att klarna upp här nu, kanske jag ändå hinner en liten runda..ROCK ON:yoparty

Krickan4

The Tivoli
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki Gsxr
:D
ja å vilka mil sEn dÅ!?? :arsele

Jag körde förbi i dina hemtrakter igår...letade efter Mc-Servicen :huvet .. hittade den till slut :) ------ såklart semester stängt denna vecka :mad: [ min vanliga tur ]
inte många påarpare som visste var han höll hus :confused:
jaja..få se.. det håller på att klarna upp här nu, kanske jag ändå hinner en liten runda..ROCK ON:yoparty

Då kan du köra små vägar så blir det rolligare:D och då blir det säkert ett par mil till med alla fel körningar kanske:tungan
Kunde jag ju sagt till dig att han hade stängt denna vecka :D,Ja han gömmer sig bra där :) men när du ändå var där kunde du ju kommit in på en kopp kaffe!

Jag hoppas ni andra som körde tis rundan hade våtdräkterna på er för det var inget rolligt väder att köra i skällv så var jag ute och testa hojen en runda efter jag fixat felet på den!Men en sak är säker jag kommer aldrig lämna in den på honda center fler gånger:mad: det var ju ett lyligt fel på den men han var 100% säker på att det var täningslåset som strula så han ville kolla lite till på den innan han beställde delarna till den!!
Men men nu är den fixad!

Nyheter
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...