Martin
Don't call it a comeback
Åå fy vad svårt..
Gang Starr - Full Clip
Oxia - Nation
Joel Mull - The Mole (Ben Sims Remix)
...
Gang Starr - Full Clip
Oxia - Nation
Joel Mull - The Mole (Ben Sims Remix)
...
Henken skrev:Nightwish - Ocean Soul (Mycket vacker)
The kristet utseende - Quinna (För alla bittra)
spenk skrev:Nightwish är förjävla bra!!
...vad det gäller "Qinna"... en del braudar tycker den är sådär.... men visst är den skön, om man är bitter... annars också
been there, done thatHenken skrev:Quinna är väl ingen låt man spelar bland okända tjejer på en fest
och skrålat med för fulla muggar eftersom man såklart kan hela låten?berggren_martin skrev:been there, done that
Grymmaste listan hittills! Tin pan alley är en absulut favorit här också liksom det mesta officiella materialet med HendrixMcB skrev:1. Stevie Ray Vaughan and Double Trouble - Tin Pan Alley
2. BB King - The Thrill Is Gone
3. Jimi Hendrix - Georgia Blues
berggren_martin skrev:Grymmaste listan hittills! Tin pan alley är en absulut favorit här också liksom det mesta officiella materialet med Hendrix
McB skrev:...
Troligen en av de bästa samlingar, som har producerats i modern tid.
Zigge skrev:Ok, nu klyver jag verkligen hår här, men jag har en fråga som jag menar allvar med. Meningen är inte att vara näsvis och eftersom du, McB, vanligtvis är korrekt i ditt språk hoppas jag du förstår. Ska det verkligen vara ett komma i den citerade meningen? Det sticker nämligen i mitt öga, men om ovanstående är rätt sticker det ju liksom lite i onödan...
Nå?
berggren_martin skrev:En låt som jag av fastnat särskilt för på sista tiden är "Working man" med "Rush". Geddy Lee sjunger som alltid grymt bra. Sköna riff och soloslingor dessutom
Henken skrev:och skrålat med för fulla muggar eftersom man såklart kan hela låten?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|