Tidningen Bike rensar garaget - plast bytes mot bira

Status
Ej öppen för fler svar.

Magnus@Bike

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2008
Hoj
Husaberg FS 570
Aloha! Vi städade garaget idag och har haft en del gamla racekåpor som nu måste vandra vidare. De förtjänar att användas, de har samlat damm på hyllorna för länge.

Vi har komplett racekåpset samt tank och framskärm till ZX-10R som måste väck, en tillbucklad tank till en Triumph Speed Triple (fråga oss inte varför...) för den som vill bygga streetfighter och spara sin originaltank.

Dessutom hittade vi en cuts till en Gixxer 750 från 2000, en cuts till en Honda Hornet 600 från 2007 samt en väska som vi gärna skänker bort mot en, två eller tre öl.

Se bilder på http://www.bike.se/blog/ och lägg ett bud på prylarna i tråden eller på mejl. Allt går till vår kombinerade öl- och gokartkassa så snåla inte! ;-)

Tomas Lofterud

Avdankad murvel
Gick med
23 Jun 2005
Hoj
Triumph Sprint 900 -98, Honda Transalp -99, Yamaha FZ1 -07, Triumph Bonneville -65, Yamaha XT660R 2007
Har ni inget eget forum?

:D:krama

Magnus@Bike

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2008
Hoj
Husaberg FS 570
Puss på dig med gubben!

Lägg nu ett bud på väskan, jag tror du är den enda som har använt den.

Magnus@Bike

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2008
Hoj
Husaberg FS 570
Den passar precis allt. Helt suverän produkt. ;-) Seså, bjud oss nu på några öl. Eller hur många gokartvarv får vi för den?

Men Tomas, fulöl godtages ICKE!

Tomas Lofterud

Avdankad murvel
Gick med
23 Jun 2005
Hoj
Triumph Sprint 900 -98, Honda Transalp -99, Yamaha FZ1 -07, Triumph Bonneville -65, Yamaha XT660R 2007
Är det inte farligt att sick-sacka omkring på E4 med sitt efternamn på ryggen?

Efternamn = efterräkningar:D

Que? zick-zacka?:confused:Moi? Med en Suzuki 250:a? :va Näää... Möjligtvis på en BMW utnyttjandes de fria ytor som finns tillgängliga och inom lagens råmärken...:rolleyes: Var sa du jag åkte? Gamla män glömmer lätt var dom varit :tuttar :tungan och varför...

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Sålt alla....
Que? zick-zacka?:confused:Moi? Med en Suzuki 250:a? :va Näää... Möjligtvis på en BMW utnyttjandes de fria ytor som finns tillgängliga och inom lagens råmärken...:rolleyes: Var sa du jag åkte? Gamla män glömmer lätt var dom varit :tuttar :tungan och varför...

Jag skulle också kalla det lagligt i praktiken men haffa i Skärholmen skulle säkert blinka lite lätt med blåljuset i Saaben:)

bordsvatten

GubbaHoj..
Gick med
16 Jul 2007
Hoj
såld och/eller kraschad.. BMW 1250 GS Adventure
KLART SOM FAAAN att du ska ha en tank till zx-10r NUU!! en vecka efter jag lagt ut dyra pengar på att få fixat min:mad::huvet......Men kanske var fel årsmodell......

HMMMM såg just att de va rätt årsmodell med............. man kan ju bli RASANDE för mindre!!!!

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Intressant tilltag.

Ska vi gissa att det kommer ett gäng Heineken med råttgift från Motorrad? :D

Magnus@Bike

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2008
Hoj
Husaberg FS 570
Annonser? Kom igen, det är ju knappast fråga om försäljning. Vi byter plast mot öl. Toppboxen fick vi ett helrör Rom för. Bra byte!

Diverse bud på Kawa-prylarna har inkommit, allt från ett par backar färjeöl till vädjan för terapikompensation då personen blev ifrånkörd under ERF sextimmars för hundra år sedan.

Men är det ingen som behöver cuts till gixxer 750? Ge oss bud! Ju galnare, desto bättre.

Spook

Adrenaline MC
Gick med
3 May 2009
Hoj
Hayabusa 2010
Jag byter den mot svärmorsan !

Kan ju alltid bygga en ny fruktskål av den....

Toyman

Toyman´s Superbikegarage, SBK1988-2002
Gick med
1 Jan 2005
Hoj
BESLUTS-vånda...........
Blandad kompott............

Jag har ett gäng mc-tidningar, förra årets dubletter, mc-nytt osv: Istället för öl. Hur många? För Suzuki 750-kutsen! Kan vara bra lektyr:) tillsamans med en fulöl!:D Toyman

Magnus@Bike

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2008
Hoj
Husaberg FS 570
Är svärmor bra på att städa? Garaget är snyggt men det är jävligt stökigt här på redaktionen. I sådana fall är det taget!

Fler bud? Ett tips: En av layouttjejerna tycker att en skateboard vore bra att ha för att snabbare hämta kaffe.

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Soffplats i Lund som paus på vägen till Tüsköl kan erbjudas i utbyte mot.. Ja, mot vad vill jag egentligen ha. Hade inte statusen varit flickvän hade nog layoutflickorna varit något kanske...

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha