Här är en länk till "Fragbite" som beskriver vad Frida har skrivit om oss killar..
http://www.fragbite.com/?threadID=87898
c0la skrev:Här är en länk till "Fragbite" som beskriver vad Frida har skrivit om oss killar..
korvgubbe skrev:....Jag läste men blev inte särskillt upprörd... För jag vet minst ett exempel för varje punkt med undantag från det där med att hänga under en bro?!
....Sen tror jag inte någon någonsin får för sig att ALLA killar testar ALLA dessa saker... Däremot så känner jag minst en person för varje exempel.. (i vissa fall har samma person gjort flera av sakerna)
Edit1: ....de flesta historier jag har i bakhuvudet har iofs utspelats för en sissådär 10-15 år sedan... Grabbar i högstadiet är ju inte de mognaste man kan ha att göra med... Än värre hockeygrabbar i dem ålder.
Finns det någon som spelat hockey som grabb som på allvar kan hävda att de aldrig hört talas om fenomenet kissbom?
eisbaer skrev:Hahaha jag trodde dessa saker kopplade till hockeykillar var en skröna.
Silwer skrev:Jag skulle tänka mig att om en tidning för pojkar skrev nåt motsvarande om vad tjejer gör i hemlighet så blev det våldsamt upplopp.
Är det verkligen den typen av listor?, nä jag tror inte det.korvgubbe skrev:....och Slitz som exempel brukar aldrig ha listor med "tjejers hemligheter/egenheter"?
....Så jäkla kul att folk här blir sådär gött upprörda...
"- Bara för att inte vi får säga så ska minnsan inte de heller få..."
Hur många kan ärligt räcka upp en hand och säga:
"- Jag har aldrig själv gjort något i stil med det på listan. Jag har heller aldrig sett någon av mina polare göra något liknande under våra tidiga tonår! Min tonårstid innehöll aldrig något pubertalt äckel utan endas bullbak och söndagsskola samt kulturkvällar på församlingshemmet som den korgosse jag var!"
korvgubbe skrev:Hur många kan ärligt räcka upp en hand och säga:
"- Jag har aldrig själv gjort något i stil med det på listan. Jag har heller aldrig sett någon av mina polare göra något liknande under våra tidiga tonår! Min tonårstid innehöll aldrig något pubertalt äckel utan endas bullbak och söndagsskola samt kulturkvällar på församlingshemmet som den korgosse jag var!"
Silwer skrev:Är det verkligen den typen av listor?, nä jag tror inte det.
Jag har aldrig sett en sån motsvarande lista får jag erkänna.korvgubbe skrev:Nej, det är troligen inte lister om Ollning, kissbomber, "Skopa fisar" o.s.v....
Men de är lika pinsamt dåligt fördomsfulla och överdrivna...
Lilla_damen skrev:Men ändå, vad lever de som skriver det här i för värld egentligen?
"- Jag har aldrig själv gjort något i stil med det på listan. Jag har heller aldrig sett någon av mina polare göra något liknande under våra tidiga tonår!..."
Silwer skrev:Jag skulle tänka mig att om en tidning för pojkar skrev nåt motsvarande om vad tjejer gör i hemlighet så blev det våldsamt upplopp.
aha, där är kanske svaretMrEd skrev:.
Från den första dagen det vaknade upp har mitt sexintresse riktat in sig på den feminina halvan av befolkningen ser du.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|