Tidningen Frida & vad killar gör tillsammans

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Det står ju så jäddra mkt idiotiskt i de allra flesta tidningar, så man ska nog ta allt man läser i dem med en nypa salt och ett gott garv.

Klart att det säljer nummer med "10 hemligheter om killar" i en tidning som nyfikna nybrunstiga 11-13åringar läser :hihi

Men man ska inte tro på allt man läser.
Tidningar är duktiga på att generalisera; ALLA kan bli smala, ALLA ollar, ALLA hit å ALLA dit...

Det pysslas med rätt konstiga grejer i pojkarnas omklädningsrum efter hockeyträningen och det fnissas om mycket spännande saker på läktaren, till ridbanan på ridskolan åxå... :hihi
Men ALLA håller nog knappast på med det som FRIDA skrivit om denna gång, det vägrar jag tro.

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Annars är "bullen" en klassiker som det går mycket skrönor om.

Troligtvis är det dock en extremt ovanlig företeelse. Någon som fått äta eller? :va

Josafan

Vill ha sex(cylindrar) på två hjul!
Gick med
24 Feb 2004
Hoj
85 - FZ 750
Madhonda skrev:
Det skulle ni bra gärna vilja veta va..!!? ;) :brinnerup

Fast vi har ju inte någon **** som vi kan göra allt sånt där hemskt som hockeykillar gör. :rolleyes:

Hmmm, fyra bokstäver :gnissla vad kan det vara? hmmm, :va

Äsch, jag tar en vild chansning på: Kodd ? :tungan

---------------

För att återgå till ämnet. Jag skulle inte har större problem med detta om det stod i en tidning som riktar sig till vuxna personer, men när tidningen riktar sig till 11-13 åringar, så tycker jag det är alarm. Bara för att det är en tidning så behöver den inte vara helt moral och etik befriad?(grammatik?) Tycker det är tråkigt att tidningar och journalister jämt skall komma undan med liknande saker, eftersom folk tycker inte att det spelar någon roll, för det gör det.

MrEd

Trying is the first step towards failure
Gick med
14 Jun 2005
Hoj
Speed triple 1050 (Trajjumf spiidtrippel)
Klart att det säljer nummer med "10 hemligheter om killar" i en tidning som nyfikna nybrunstiga 11-13åringar läser
Ja jo men varför måste dessa "hemlisar" vara lögner som äcklar livet ur flickebarnen och får dem att gå i kloster alternativt bli ROKS ordförande?
Vi behöver FLER barn i framtiden för att betala våra pensioner, inte färre.

mellan två hojjar!
Gick med
1 Jul 2003
Hoj
Paus
TinaTjejen skrev:
Det pysslas med rätt konstiga grejer i pojkarnas omklädningsrum efter hockeyträningen och det fnissas om mycket spännande saker på läktaren, till ridbanan på ridskolan åxå... :hihi

Nu blev det spänannde! :) Alla vet ju vad som försigår i hockeyomklädningsrummen! Den ena saken sjukare än den andra. MEN! Gör tjejer likadant? typ ridtjejer? :va Nån som varit tex ridtjej, baskettjej osv?

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
#2 skrev:
Nu blev det spänannde! :) Alla vet ju vad som försigår i hockeyomklädningsrummen! Den ena saken sjukare än den andra. MEN! Gör tjejer likadant? typ ridtjejer? :va Nån som varit tex ridtjej, baskettjej osv?

Alla vet väl att ridtjejer har värsta lesbiska orgierna i omklädningsrummen? :confused:

Slurken

Ny medlem
Gick med
3 Mar 2005
Hoj
Honda: CB450 -71, CB900F -80, CBR1100XX -97
mb skrev:
Annars är "bullen" en klassiker som det går mycket skrönor om.

Troligtvis är det dock en extremt ovanlig företeelse. Någon som fått äta eller? :va

Just det jag. Varför står inte den med på listan för? Måste vara mycket vanligare än allt annat på listan. tror jag..... :confused:

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Chris Ash skrev:
Alla vet väl att ridtjejer har värsta lesbiska orgierna i omklädningsrummen? :confused:

Stall har inte omklädningsrum, tror du blandar ihop det med fotbollstjejer som alla är flator och duschar ihop.

Lilla_damen

Version 2.0 med horn
Gick med
26 Jul 2003
Hoj
Honda oldschool - i bitar
Markus skrev:
Stall har inte omklädningsrum, tror du blandar ihop det med fotbollstjejer som alla är flator och duschar ihop.

Ridskolor har visst omklädningsrum och duschar som vilken annan sportanläggning som helst. :)

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Lilla_damen skrev:
Ridskolor har visst omklädningsrum och duschar som vilken annan sportanläggning som helst. :)

Oj då. Jag har bara sett Ridskolan 1 & 2, och där fanns inget omklädningsrum. :confused:

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Markus skrev:
Det är så skönt att just du tagit på dig feminsthatten och alltid går med Fittstimsfanan i främsta ledet. ;)

Äh vaddå, även feminister vill väl ha rajtantajtan ibland?
...

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...