Kryptonit skrev:Bild 8: Galne dansken mot ett turbomonster
Originally posted by Kryptonit bränner däck
Tinatjejen skrev:haha. Näe... fy för långsamt när man åker bakpå... det är ju bara sövande
Annars har jag inget emot svjocke för böveln
Elis skrev:Kul att det blev en twin stege.
Grattis till TAZ.
Och, SVJocke de där var väll kul ?
Men gladast var nog Carola efter sina race.
Närru, lite sånt tränade vi allt.peefell skrev:OJ! Nu vet jag hur liten min hoj är... Hade inte mycket att säga till om där inte...
...tur jag slapp möta Bluegreengrey så jag fortfarande kan skylla på nåt...
Taz: Varför övade vi inte sånt här under övningskörningen? Verkar ju vara viktigare än nåt annat...
Kanske ska ta o skita i jobbet o sticka ut o träna starter istället...
SvJocke skrev:
Om det var kul? Nja så där ganska ok, eller ja SÅ JÄVLA KUL!!! Bra att ni övertalade mig Taz och Bluegreengray . Jag säger som Peefell: Varför fick man inte lära sig sånt på övningskörningen
Taz man får väl inte göra annat än att för kungen. För att inte prata om drottningen bluegreengray, du var grym! Så skall en sv tuktas Så nu är det bara att sätta igång träna starter och kanske titta på lite trim kanske eller .
Taz skrev:Närru, lite sånt tränade vi allt.
Kl 08:00 på lördagsmorgon ska jag träna lite med Pillan på Librobäck innan jag drar till det förlovade landet i väster, kom dit då och träna
Det var GÔTT att ni ställde upp iallafall.... Men pojkar, ni har ju trimmat lite... åtminstone du Jocke. Din är ju ombestyckad och har bullerburk, Peefell har bara bullerburk, men mer kanske kommer .
Det jag tyckte var mäktigt var när hela stegen mullrade vid upplineingen... tragiskt bara att min var en av de tystare. Hoppas det blir fler tillfällen till twinstegar.
//D
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari