Tierp Arena

mojja83

Guest
Nu verkar banan klar. Såg inte så rolig ut på bilderna då det var för många raksträckor och för få kurvor. TTA tävling där den 15/9 så man kanske skulle ta sig dit och kolla. Är det någon på forumet som vet om de kommer att köra bandvagnar där?

Hoppas verkligen dom inte tillåter bandvagnar:rolleyes:

Aryey

Masjävel and proud of it!
Gick med
16 Aug 2007
Hoj
Gsxr 1000 K6
Har tidigare rapporterats om att det inte kommer vara gjort för mc-racing med avåkningszoner och annat vilket renderade den helt ointressant för iaf mig!

capoeira-R1

Ny medlem
Gick med
20 Mar 2003
Hoj
S1000rr
Har tidigare rapporterats om att det inte kommer vara gjort för mc-racing med avåkningszoner och annat vilket renderade den helt ointressant för iaf mig!
Arlanda banan har inga avåkningzoner heller men den är grymt kul att åka på. Man vet ju inte om det är farligt att åka på innan man har sett banan och åkt på den.

Aryey

Masjävel and proud of it!
Gick med
16 Aug 2007
Hoj
Gsxr 1000 K6
Arlanda banan har inga avåkningzoner heller men den är grymt kul att åka på. Man vet ju inte om det är farligt att åka på innan man har sett banan och åkt på den.

Det är alltså ägarna av banan som sagt att det inte skall var gjort för mc. Om någon sen lyckas få till så vi får åka ändå så är ju det bra men om inställingen är att mc inte skall åka där från ägarna kan det bli lite jobbigt!

Jag skulle åka på en "bana" även fast den inte hade riktiga avåkningszoner bara för att slippa dold sikt och möten...

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62

Fighter

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2004
Hoj
Aprilia superbike RSVR 1000, Aprilia 125:a korvmojsmoppe.
Ja den där banan var inget för fegisar...but im still IN!.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati