Vad vill du få sagt med alla rader om fobier hit och dit? Bortser från det.
Nu låter du ju åter påskina att jag skulle vara korkad. Helt okej för dig att göra så länge ingen annan gör det ...mot dig
Det är väl klart att jag förstår att vad du försöker göra med att byta ut ett ord. Men det funkar inte bara att göra så rakt av. Det är varken intelligent eller banbrytande vilket du verkar tro. Du jämför två helt olika grupper med två totalt olika situationer. Och det anser jag är drygt och faktiskt korkat. Motivera istället varför Markus har "fel" eller vad du nu tycker. Kan du inte förstå att kaxiga oneliners uppfattas som drygt?
Och varför ska du bli behandlad med silkesvantar? För att du är kvinna eller? För det måste ju vara det du vill eftersom du grinar över att jag tycker ditt inlägg är dåligt och att jag därmed är otrevlig medan du själv beter dig värre. Notera att det inte är jag som varken har börjat eller sitter och gnäller över hur jag blir bemött. Kalla mig gärna korkad men var beredd att bli behandlad likadant tillbaks utan att springa och skvallra till fröken.