Steffo K
3 hojar på 30 år. Byter inte gärna.
England och Holland på väg ur EU
Ja, vad vi skulle med i det där politiska experimentet att göra har jag fortfarande inte fattat alls!
Junilistan blir det även i nästa val!
England och Holland på väg ur EU
ja, vad vi skulle med i det där politiska experimentet att göra har jag fortfarande inte fattat alls!
Junilistan blir det även i nästa val!
Nu har ni även gullande med IS-krigare. Kam inte de jobba som solidariska etableringslotsar till evigt bidrag för EU-migranterna.
"Ni"? Vi har väl fortfarande riksdagsval här i landet, vars resultat vilar på alla röstberättigades ansvar.
"Ni"? Vi har väl fortfarande riksdagsval här i landet, vars resultat vilar på alla röstberättigades ansvar.
Hur gick valet då?
Hur blev resultatet?
Stockholms stad har antagit ett program för hemvändande IS-hjältar, inte regeringen. Read the news.
I täten går Fi. Hysteriskt motsägelsefullt.
Påstår sig motsätta patriarkatet. Värnar om Daesh jihadister.
Avdelningen, "dummare än lovligt". Grattis Stockholmers
Den eviga tron att de kan forma om mannenJa rätt roligt att Fi värnar om idioterna. Undrar om de fattat vad de har för människosyn? Tycker det är rätt roligt att det är mest tjejer som tycker det är ok med " skiten" Undrar om de fattar att jämställdheten försvinner om muslimerna tar över?
I täten går Fi. Hysteriskt motsägelsefullt.
Påstår sig motsätta patriarkatet. Värnar om Daesh jihadister.
Blanda inte ihop "tiggare" och zigenarmusikanter.Idag gav jag en tiggare pengar för första gången.
Det var en tioårig pojk som spela trumpet med notställ framför sig.
Har aldrig sett så många ge nån tiggare så mycket pengar på så kort tid.
På en bänk en bit bort satt några motborgare och glodde
avundsjukt
Han var 100% svensk
Har du sett en import med notställ?
Motborgarna och dom vita männen är också tiggare?
Det är ju fullt normalt i dagens samhälle att alla vuxna människor ska sitta med miljonlån dom tiggt till sig av banken så jag skulle nog våga säga att Svensson är fan den störste tiggaren av dom alla. Minns ni förr när man "sparade" till saker man vile ha råd med?
Och så föddes den fantastiskt stabila och trygga låneekonomin vi lever i idag.Hej vill du ha en fin 4:a med terass centralt belägen i en större stad och således få en dräglig vardag? Kostar bara några sketna tusingar i månaden...
Nej tack jag är bakåtsträvande fyrtiotalist som av stolthet i stället tänker spara i 6 livstider för samma privilegium och under tiden i stället lever i ett torp med rutten, stående panel och grävling som krupit in och dött i torpargrunden. Hederligt...
Och så föddes den fantastiskt stabila och trygga låneekonomin vi lever i idag.
Kom inte och gråt hos mig när banken tar tillbaka din rymliga fyra pga sämre tider och du får bo under några pinnar bredvid zigenarna i parken bara.
Då har jag fan hellre ett risigt torp.
Knappast det jag gör heller.. finns så många problem och rena systemfel att det är svårt att börja nysta nånstans..Och jag ingen fyra.
Men det är knappast människors fel att de till skillnad från förr lever i en värld med andra möjligheter.
I ett samhälle med rådande skattetryck är lån i många fall enda möjligheten för folk som vill mer än att bara hålla sig vid liv.
Det är alltid lätt att glorifiera forna epoker på säkert avstånd. Jag inbillar mig inte att 100% medborgare hoppade jämfota dagarna i ända av vardagligt välbehag för 100 år sedan. Och vägen kommer heller aldrig leda tillbaka dit.
Mycket är fel med dagens samhälle men det är svårt att lyfta ut enstaka problem som roten till allt ont.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|