Tillökning

URRJocke

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2003
Hoj
GSXR K7, Retta -00 & WR450F -05
Tja ba!
Nu har min SV fått en kompis :banana :kär ... (följer Taz busiga skrämselskott... he he). :fyllisar

En Triumph Sprint RS 2002 uttagen mitten 2003. Gått 545 mil. Med Triumph kolfiber slipon. 120 friska på bakhjulet. :yoparty

UNDERBART!!!

Ha de'
:) Jocke
PS Så är det någon som är sugen på SV'n så hör av er DS

Bifogat

• minhoj_small.jpg
    minhoj_small.jpg
    30.6 KB · Visningar: 61
  • nya_hojen2_small.jpg
    nya_hojen2_small.jpg
    30.3 KB · Visningar: 50

Lucky Luke

::::::::::::::::::::
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR 1100 XX med original reg.skylt
Grattis till en riktigt juste cykel, :tummenupp tyckte jag iaf när jag provade en vid någon av Sulas provkörningshelger.
Man får väl inspektera närmare i vår, :) om c:a 5 månader :huvet

Drutten

Uppsala RoadRunners
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Super Tom 50cc,Honda XR 80cc,ATV 150cc,Arctic Cat H1 06:a Monster,Yamaha R1 04:a med extra allt såld..:-((, KTM SXF 250 06:a..
Grattis....... :D :D :tummenupp blir det bana med den ochså :D :D

Simba

Uppsala RoadRunners
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille -Såld
URRJocke skrev:
Tja ba!
Nu har min SV fått en kompis :banana :kär ... (följer Taz busiga skrämselskott... he he). :fyllisar

En Triumph Sprint RS 2002 uttagen mitten 2003. Gått 545 mil. Med Triumph kolfiber slipon. 120 friska på bakhjulet. :yoparty

UNDERBART!!!

Ha de'

Grattis!!!

Här blir det till att bita i lädret och köra för allt vad min bumse tål om jag inte skall bli varvad!!! Först Drutten som uppgraderar till nästa år och nu du Jocke! Jag har inte råd!!! Men ni skall veta att jag VILL!!! Nåväl, funderar närmast på om jag har råd med stålomspunna slangar eller ej. Jag skall i alla fall skaffa kortare arm bak (kostar 700, för BMW orginal) så jag får bättre ride height och snabbare styrrespons, sen vill jag ha stålomspunna bromsslangar så jag åtminstone kanske kan bromsa om någon effektstinn banåkare eftersom jag kommer liga i lä vad det gäller rå kraft. Kul skall det bli nästa säsong och tur att det finns saker som minimoto innomhus så man får köra av sig mitt i vintern!

Taz

En Värmlandspôjk han kan
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ducce
Jag vet...

...någon som kan tänkas köpa din hoj. Mot en mindre avgift så förmedlar jag köpet. :banana :D

Har hört rykten om att Sb är sugen på en riktig Suzuki, en twin alltså, så hon slipper det där fyrcylindriga som hon åker på idag... :tungan

Hilsen
D

URRJocke skrev:
Tja ba!

UNDERBART!!!

Ha de'

Tweety

Tweety är gud!
Gick med
23 Aug 2003
Hoj
Yamaha Thundercat
Jag är ju sugen men jag har ju inte kört in min egen än... Så regeringen hemma säger nog tok nej....

zeal

102.99dB är inte 103dB
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda VTR -98 och en Honda Fireblade 954 -02
härligt med förnyelse jocke!! nu har du hela vintern på dig att trimma ;)

står den i vardagsrummet ?
/z

ReDan

∑√ I L
Gick med
14 Jul 2003
Hoj
650Xmoto och ZX9R
fiiin hoj! Grattis då till tillökningen!

Och det är väl klart han har den i vardagsrummet!
Vart ska man annars ha den?

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Grattis! Hoppas du kommer trivas med den..
De va ju synd att din hoj va GUL.. skulle kunna tänka mig svart eller blå, men inte gul..... :(

Men.. trajjan e ganska lik sv:n, till utséende, tycker jag de ser ut som. (?) :va

URRJocke

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2003
Hoj
Tja ba!

Lucky Luke :huvet Håller med fullständigt! Hur kul är det att ha ny hoj fastlås i förrådet! :4skrika. Underbar hoj tycker jag. Så ruskigt välbalanserad. Trots att den är typ 40 KG tyngre än min sv så känns den 40 KG lättare.

Drutten: Om det blir bana? Är solen gul!? Klart vi skall boka bana så fort det går attt åka!! :yoparty

Simba: Ja nu kanske man har chans att hänga med storhojarna... he he!

Taz: sb? Vem är det?

Tweety: Ouups, trodde det var du... :hihi Du har ju ett tag på dig att övertala...

JoS: me like u 2... eller ja ha du menar hojen :gråta hoppas ju på de där stringkalingarna *kinky*. I alla fall... Wer'e like brooootheeeeers... :yoparty

zeal: Känns som att det blir en j**a skillnad ändå från 70-120 :tungan. Klar den står i vardagsrummet!! Eller ja nästa. Räknas ett förråd i Örbyhus som vardagsrum...få se.. nix tyvärr

Tinatjejen: Du anar inte vad jag tänkte när jag skulle få upp Suzuki'n på flaket efter att jag skjutsat iväg Triumphen...mmm den är ju så snygg ju :( Den är ju skit snygg!! Skulle Triumphen finnas i en sån fin gul färg hade det blivit en sån istället. Håller med dig, de är bra lika. Fast 120 kusar och ruskigt mycket mer välbalanserad och lätt körd tom.

GSX1100Gurra: Härligt Gurra, passa på nu. Ruskigt bra priser :tummenupp

Simba

Uppsala RoadRunners
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille -Såld
GSX1100Gurra skrev:
Grattis Jocke!

Nu blev jag ännu mer sugen på ny hoj!

Hörs

Gurra

Ja Gurra... det bor nog en liten fart-buse i dig med som vill ut! :lol Släpp lite på tyglarna och se vart det leder dig! :D Jag säger bara, hade jag kört på bana med min tidigare Fireblade 00:a så hade den fortfarande stått i min ägo, jag hade helt sonika halvförsäkrat eller nått bara för att ha råd att ha kvar den. Det är rent ut sagt skitkul att köra på bana :tummenupp ! Traja är förhållandevis billiga att försäkra om man inte väljer Daytona eller 600TT eller hur Jocke?

Sb

Nånting händer, det är nåt skumt pågång
Gick med
13 Oct 2003
Hoj
Suzuki GSX-R1000 K8
Taz skrev:
...någon som kan tänkas köpa din hoj. Mot en mindre avgift så förmedlar jag köpet. :banana :D

Har hört rykten om att Sb är sugen på en riktig Suzuki, en twin alltså, så hon slipper det där fyrcylindriga som hon åker på idag... :tungan

Hilsen
D

Slipper? Det var det fräckaste... :gnissla
Men jag tar gärna URRJockes hoj, du kan väl säga till när du betalat så kan jag hämta den :D

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Sb skrev:
Slipper? Det var det fräckaste... :gnissla
Men jag tar gärna URRJockes hoj, du kan väl säga till när du betalat så kan jag hämta den :D

Näe, den slöa moppen ska du inte ha - har du väl provat en vässad motard däremot, kommer du inte vilja åkat något annat :D

Simba

Uppsala RoadRunners
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille -Såld
TomK skrev:
Näe, den slöa moppen ska du inte ha - har du väl provat en vässad motard däremot, kommer du inte vilja åkat något annat :D
Ap,ap, kasta inte sten i glashus ang slöa moppar, ja i alla fall när du råkar ut för att du inte riktigt får snurr på din tvåtaktare! Föresten så är Jockes guling inte så himla slö, särskilt när den är drevad som den är! Döm inte hojen enbart på hur fint jocke kört med den, han har ju inte klämt allt som går ur den.

URRJocke

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2003
Hoj
Ja ha Tom du menar den där "moppen" som körde om det du hade ett par gånger på Gälleråsen :fatta! . Körde du sparkcykel, ele? :7peta

TomK skrev:

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...