Till alla förare KM Knutstorp

Gick med
14 Jan 2005
Hoj
Många olika
oscar skrev:
2177387 Har fan kan man balla ur helt på SO-festen och vilja "göra upp" med folk utomhus?

Tagga ner!!
Oscar
var Du överhuvudtaget på knutstorp,körde du?tror inte det,därför föreslår jag att du stannar utanför.(när man planerar en hel dags träning packar kör tur och retur 3tim får inte testat grejorna inför sm får packa upp igen,och allt för att någon inte spännt oljepluggen,vurpor och allt annat som beror på racing incidenter och man behöver avbryta är helt ok det tillhör spelets regler.Övriga kommentarer från din sida kan disskuteras i linköping du är välkommen till mitt tält.Tagga ner?du var lagom nertaggad i karlskoga när du fick avbryta rejset pga vurpa i regn,var det en regndans du uppvisade i tv eller?såg inte snyggt ut,liknade en bortskämd unge som inte fick som han ville.
Men som sagt,välkommen oscar till mitt tält,mig kastar du inte skit på utan att få tillbaka .
micke

-Hjalmarsson-

Fortfarande Rookie
Gick med
17 Jun 2003
Hoj
GSXR1100-86, GSX750R -87, VTR1000F, GSXR750/1100-88, CBR600 -87
Hansens Motor skrev:
2177351 Hur fn kan man glömma spänna och naja oljepluggen,det är helt otroligt!!!!!!
Sabbade en hel dags träning och ändå hade vi tur som slapp skrota hojen.
Helt oförlåtligt för stunden. :mad:(skitförbannad)

Shit happens! Jag hade "turen" att klota i den långsammaste kröken. Visst känns det surt att vurpa på andras misstag men att bli så j-a arg känns ju lite överdrivet. :)

KetogaN

Don´t do drugs.. MMkay ?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
njae du vet, den är på service eller nått..
En meningsbyggnadskurs kanske hade passat herr Hansen. ;)

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SFX
Hansens Motor skrev:
2177846 Oscar
var Du överhuvudtaget på knutstorp,körde du?tror inte det,därför föreslår jag att du stannar utanför.(när man planerar en hel dags träning packar kör tur och retur 3tim får inte testat grejorna inför sm får packa upp igen,och allt för att någon inte spännt oljepluggen,vurpor och allt annat som beror på racing incidenter och man behöver avbryta är helt ok det tillhör spelets regler.Övriga kommentarer från din sida kan disskuteras i linköping du är välkommen till mitt tält.Tagga ner?du var lagom nertaggad i karlskoga när du fick avbryta rejset pga vurpa i regn,var det en regndans du uppvisade i tv eller?såg inte snyggt ut,liknade en bortskämd unge som inte fick som han ville.
Men som sagt,välkommen oscar till mitt tält,mig kastar du inte skit på utan att få tillbaka .
micke

Varför måste jag hålla mig utanför bara för att jag inte var där?
I KGA var jag arg på mig själv och var ensam inblandad så det är nog ett dumt exempel att jämföra med! Det har med känslor att göra och inte med tjurighet som i ditt fall...
Har för övrigt ingen lust att diskutera (med ett s) detta med dig i Linköping!

Gick med
14 Jan 2005
Hoj
Många olika
KetogaN skrev:
2177863 En meningsbyggnadskurs kanske hade passat herr Hansen. ;)
Lovar bättring
micke

oscar skrev:
2177889 Varför måste jag hålla mig utanför bara för att jag inte var där?
I KGA var jag arg på mig själv och var ensam inblandad så det är nog ett dumt exempel att jämföra med! Det har med känslor att göra och inte med tjurighet som i ditt fall...
Har för övrigt ingen lust att diskutera (med ett s) detta med dig i Linköping!
Ok,ditt val
micke

Martinus skrev:
2177861 Shit happens! Jag hade "turen" att klota i den långsammaste kröken. Visst känns det surt att vurpa på andras misstag men att bli så j-a arg känns ju lite överdrivet. :)
visst shit happens,som sagt vi klarade oss bra,hade lite vi skulle testa,men det får vi göra på linköping.Bara ta nya tag.racing är racing.allt ok.
micke

DanneKurva skrev:
2176592 Jag ber om ursäkt för det som hände på Knutstorp i dag.

Jag hade inte kollat om olje pluggen var ordentligt spänd / nejad.
Pluggen lossnade i hårnålen, när detta hände körde jag rakt in i depå.

Jag vet vilka konsekvenser detta har fått och jag kan väl säga att jag mår inte speciellt bra just nu och antagligen ett tag framåt.

Jag förstår att ni som drabbades är förbannade besvikna.
Sånt här får bara inte hända.

Jag hoppas verkligen att ingen kom till skada.
Hoppas alla får ihop sina hojar till SM SO eller vad ni nu ska köra.

Än en gång förlåt.

// Daniel

Ps. Tack för ditt stöd Christoffer
Hej danne
allt ok med mig ochså,tog i lite väl hårt i mitt inlägg,du lär ju aldrig göra om det igen.(förhoppningsvis)
mvh micke-Hansens motor

jonasb46

160 varv på ringen (2006)
Gick med
14 Jul 2004
Hoj
RSV4 Factory, RS 250
Var inte ens med o körde, men vet man inte hur man spänner oljepluggen så är det nästan bättre o försöka suga upp oljan vid oljebyte, sånt finns utomlands (av miljöskäl) och borde gå att anskaffa även här.
Strongt annars med tråden.

Hansens Motor skrev:
2177351 Hur fn kan man glömma spänna och naja oljepluggen,det är helt otroligt!!!!!!
Sabbade en hel dags träning och ändå hade vi tur som slapp skrota hojen.
Helt oförlåtligt för stunden. :mad:(skitförbannad)

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Jag antar att oljan rann ur båten på sidorna? Eller fanns det ingen plugg där heller?

obruT

stolt stoltare (nu dubbelt så stoltast)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rd 500 -84 RD 500 -85 projekt TZR 250 -87 för vintern och en R1:a för bana som är till salu
Freppa skrev:
2178087 Jag antar att oljan rann ur båten på sidorna? Eller fanns det ingen plugg där heller?

det var väll regn där (dvs inga pluggar i båten)

Ivancev

Ny medlem
Gick med
5 Sep 2004
Hoj
Ingen just nu
Jag var den första av de tre killarna som gick av i kvällspostenkurvan, slog mig rätt bra och fattade inte varför det släppte, höll sedan på att få den andre killens hoj i nacken.
Så ditt handlande hade ganska stora konsekvenser, som Oscar sa. NÄSTA GÅNG GÅR DU TAR MEJ FAN UT I GRÄSET DIREKT.

Ivancev.

Rogge

C4-RACING
Gick med
21 Mar 2004
Hoj
ZX10R 08
Man kan ju hoppas att de sätter in ett nytt KM så snart som möjligt.

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024