Till alla Motard åkare i GBG nu är det DAX!!!!

Kvist

Massa göra, lite tid
Gick med
24 Jul 2004
Hoj
660 -04
SmacK skrev:
2367712 BRUDFEST.
Vi slår ihop festerna!!!
Är det nån som har dundersaft i 33cl burkar å sälja? Elle måste jag ta mig till bolaget?
:pannkyss
Norrlandsguld här om det passar :tummenupp

Black Pearl

Vem tror du att du e då?
Gick med
21 May 2006
Hoj
Yamaha TTR 600, Honda cr250, Honda cr80 ovh ombyggd virago 535.
Plåtslagarn skrev:
2366935 Jaaaa! vi drar till brudarnas fest!!!!!:D :tuttar :yoparty :pannkyss

JA! As asbra idé! Fast det e juh en cheyfest.. men vi kanske kan mötas upp senare eller så kan ni höra av er när ni e på ingång.. vi är i mölndal.. :)

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen
Black Pearl skrev:
2367899 JA! As asbra idé! Fast det e juh en cheyfest.. men vi kanske kan mötas upp senare eller så kan ni höra av er när ni e på ingång.. vi är i mölndal.. :)
Mölndal är stort :tungan

Black Pearl

Vem tror du att du e då?
Gick med
21 May 2006
Hoj
Yamaha TTR 600, Honda cr250, Honda cr80 ovh ombyggd virago 535.
Alming skrev:
2367905 Mölndal är stort :tungan

Vart ska ni vara ngn stans då? Jag har aldig varit hos värdinnan, så jag vet inte riktigt vart hon bor.. hon bor tydligen i centrum... vi ska in vid 22.30.mötas upp? Ska ni grilla eller?

Last edited:

Kvist

Massa göra, lite tid
Gick med
24 Jul 2004
Hoj
660 -04
Det är hos Nano om jag inte minns fel. Vart han bor, det är en annan fråga:va

peteR1000

In Sorte Diaboli
Gick med
19 Sep 2003
Hoj
ninjan e såld...så ingen nu
en fråga, hur tar sig alla till Nano??? Jag trodde att jag hade en säker skjuts men eftersom det inte behagas svar i telefonen så kan jag inte längre räkna med det. Buss känns oerhört b att behöva ta...

Ingen som har ordnat med skjuts och åker förbi i närheten av Partille, Allum typ och jag kan åka me??

Skrutten

Gudomlig sporthojare
Gick med
9 Jul 2004
Hoj
Ducati Monster 696
peteR1000 skrev:
2368072 en fråga, hur tar sig alla till Nano??? Jag trodde att jag hade en säker skjuts men eftersom det inte behagas svar i telefonen så kan jag inte längre räkna med det. Buss känns oerhört b att behöva ta...

Ingen som har ordnat med skjuts och åker förbi i närheten av Partille, Allum typ och jag kan åka me??

Jag och Långa Farbron ska ut till Lerum och hämta ett par kattungar vid 18-snåret. Om du vill så kan vi plocka upp dig på vägen in till stan igen.

NANO

NAKET ÄR SEXIGT
Gick med
6 Jan 2004
Hoj
Gsxr 1000 K7( förra hoj z1000-09,KTM 660-05)
Tyvärr så vill jag ha bara folk jag känner hemma hos mig! allså mina motard polare!+ att jag bor i en ganska lite lgh! får inte plats med så mycket folk! men ni som vill hänga med får gärna träffa oss i stan ikväll......:pannkyss

Skrutten

Gudomlig sporthojare
Gick med
9 Jul 2004
Hoj
Ducati Monster 696
NANO skrev:
2368236 Tyvärr så vill jag ha bara folk jag känner hemma hos mig! allså mina motard polare!+ att jag bor i en ganska lite lgh! får inte plats med så mycket folk! men ni som vill hänga med får gärna träffa oss i stan ikväll......:pannkyss

syftar du på mitt inlägg så var det bara skjuts jag erbjöd och inget annat. Kommer inte att följa med på fest, vare sig hos dig eller ute på stan.

Eller var Peter inte heller välkommen till dig på förfest :va, vet ju inte riktigt vilka av er som är polare eller ej..

Last edited:

peteR1000

In Sorte Diaboli
Gick med
19 Sep 2003
Hoj
ninjan e såld...så ingen nu
Skrutten skrev:
2368187 Jag och Långa Farbron ska ut till Lerum och hämta ett par kattungar vid 18-snåret. Om du vill så kan vi plocka upp dig på vägen in till stan igen.

Tack så jättemkt för erbjudandet men min skjuts hörde precis av sig :)

Hälsa Långis och tack än en gång för lånet av pallbockarna!! Ni var verkligen räddare i nöden den kvällen :pannkyss

Skrutten

Gudomlig sporthojare
Gick med
9 Jul 2004
Hoj
Ducati Monster 696
peteR1000 skrev:
2368309 Tack så jättemkt för erbjudandet men min skjuts hörde precis av sig :)

Hälsa Långis och tack än en gång för lånet av pallbockarna!! Ni var verkligen räddare i nöden den kvällen :pannkyss

:tummenupp

Så lite så..:)

NANO

NAKET ÄR SEXIGT
Gick med
6 Jan 2004
Hoj
Gsxr 1000 K7( förra hoj z1000-09,KTM 660-05)
Skrutten skrev:
2368290 syftar du på mitt inlägg så var det bara skjuts jag erbjöd och inget annat. Kommer inte att följa med på fest, vare sig hos dig eller ute på stan.

Eller var Peter inte heller välkommen till dig på förfest :va, vet ju inte riktigt vilka av er som är polare eller ej..
nej nej! ta inte det personligt!!!!!:pannkyss

Kollemannen

#101 Noll Koll Racing
Gick med
4 Aug 2003
Hoj
Ducati 749-04 KTM 505 SMR-08 #101 KTM 450 sx-04 Beta260-89
Hur ligger landet till nu då? Lite sugen är man ju på detta dönande fast är det nån som har koll på vad som händer? En annan har ju lite bråkigt att ta sig in så man vill gärna ha nån info om läget...:tuttar

Küngen1

8 Superbike
Gick med
7 Apr 2004
Hoj
BMW S1000RR
Duke Gollum skrev:
2368587 Hur ligger landet till nu då? Lite sugen är man ju på detta dönande fast är det nån som har koll på vad som händer? En annan har ju lite bråkigt att ta sig in så man vill gärna ha nån info om läget...:tuttar
klart du ska komma!

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...