Norrlandsguld här om det passarSmacK skrev:2367712BRUDFEST.
Vi slår ihop festerna!!!
Är det nån som har dundersaft i 33cl burkar å sälja? Elle måste jag ta mig till bolaget?
Norrlandsguld här om det passarSmacK skrev:2367712BRUDFEST.
Vi slår ihop festerna!!!
Är det nån som har dundersaft i 33cl burkar å sälja? Elle måste jag ta mig till bolaget?
SmacK skrev:2367712BRUDFEST.
Vi slår ihop festerna!!!
Plåtslagarn skrev:2366935Jaaaa! vi drar till brudarnas fest!!!!!
Mölndal är stortBlack Pearl skrev:2367899JA! As asbra idé! Fast det e juh en cheyfest.. men vi kanske kan mötas upp senare eller så kan ni höra av er när ni e på ingång.. vi är i mölndal..
Alming skrev:2367905Mölndal är stort
Kvist skrev:2367918Det är hos Nano om jag inte minns fel. Vart han bor, det är en annan fråga
peteR1000 skrev:2368072en fråga, hur tar sig alla till Nano??? Jag trodde att jag hade en säker skjuts men eftersom det inte behagas svar i telefonen så kan jag inte längre räkna med det. Buss känns oerhört b att behöva ta...
Ingen som har ordnat med skjuts och åker förbi i närheten av Partille, Allum typ och jag kan åka me??
NANO skrev:2368236Tyvärr så vill jag ha bara folk jag känner hemma hos mig! allså mina motard polare!+ att jag bor i en ganska lite lgh! får inte plats med så mycket folk! men ni som vill hänga med får gärna träffa oss i stan ikväll......
Skrutten skrev:2368187Jag och Långa Farbron ska ut till Lerum och hämta ett par kattungar vid 18-snåret. Om du vill så kan vi plocka upp dig på vägen in till stan igen.
peteR1000 skrev:2368309Tack så jättemkt för erbjudandet men min skjuts hörde precis av sig
Hälsa Långis och tack än en gång för lånet av pallbockarna!! Ni var verkligen räddare i nöden den kvällen
nej nej! ta inte det personligt!!!!!Skrutten skrev:2368290syftar du på mitt inlägg så var det bara skjuts jag erbjöd och inget annat. Kommer inte att följa med på fest, vare sig hos dig eller ute på stan.
Eller var Peter inte heller välkommen till dig på förfest , vet ju inte riktigt vilka av er som är polare eller ej..
klart du ska komma!Duke Gollum skrev:2368587Hur ligger landet till nu då? Lite sugen är man ju på detta dönande fast är det nån som har koll på vad som händer? En annan har ju lite bråkigt att ta sig in så man vill gärna ha nån info om läget...
Küngen skrev:2368609klart du ska komma!
jag tänkte att vi skulle sitta och prata om politik!!!Plåtslagarn skrev:2368621Japp! Vi ska röja fett i NANOs hak!!!!
NANO skrev:2368447nej nej! ta inte det personligt!!!!!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|