SuperBastard
Ny medlem
Jag ringer imon å bokar upp oss den 28e, Bokar ca 15 platser ???
SuperBastard skrev:2553793Jag ringer imon å bokar upp oss den 28e, Bokar ca 15 platser ???
SuperBastard skrev:2557086Var förbi Gökboet idag och femkamp inkl paintball finns inte längre, Bara paintball i tagene fanns det tid endast kl 10 den 28e.
Så vad säger ni om att vi skiter i det å tar å spelar bowling på stars eller har nån nått annat alternativ??? Jag tänkte vi kunde börja spela å supa ca: kl 20 !!
det finns käk där också!!!
Säg va ni tycker så ja kan ringa å boka banor!!!
Plåtslagarn skrev:2559208Gocart då? ....eller bowling.... Bara vi är tillsammans och har det mysigt!!!
Plåtslagarn skrev:2559208Gocart då? ....eller bowling.... Bara vi är tillsammans och har det mysigt!!!
kesokungen skrev:2566542klart de gör....
vi e ju iaf 14st på listan.
frågan va ju bara vad vi skall göra!
gocart e kul som fan men det varar inte länge ! själv tycker jag att bowlingen verkar bättre det varar i minst 2 tim + att man kan drycka massaRobertzon skrev:2566567GOCART!!!
SuperBastard skrev:2566666Jag har bokat 3st banor på Strike & co Bowling närmast baren kl 20.00!!(det va fullt på star i odinsgatan)
Dom som vill kan köra gokart innan eller nått och komma dit sen ??? Det är ett förslag bara!!!
SuperBastard skrev:2566666Jag har bokat 3st banor på Strike & co Bowling närmast baren kl 20.00!!(det va fullt på star i odinsgatan)
Dom som vill kan köra gokart innan eller nått och komma dit sen ??? Det är ett förslag bara!!!
Plåtslagarn skrev:2566963Pax för banan allra närmast baren!!!
Nån som ä sugen på att käka och öla lite innan osså? Har för mig att dom iaf har hamburgertallrik där..... (tror inte de finns oxjärpar)
Jag e PÅ!!!!!Plåtslagarn skrev:2566963Pax för banan allra närmast baren!!!
Nån som ä sugen på att käka och öla lite innan osså? Har för mig att dom iaf har hamburgertallrik där..... (tror inte de finns oxjärpar)
Rasorblade skrev:2568151Jag e PÅ!!!!!
Är det utgång eller så efteråt... eller ???
edit. var ligger pläjset??
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |