Till alla sporthojskillar

Seriöst tog snarret bort sig själv eller blev bannad?

Varför ska alltid tjejer tala om för oss killar vad vi gillar och att de är vi som gör dem. Har alltid haft sådana tjejer. Att de aldrig lär sig.

Hur många sådana har du behövt gå igenom för att lära dig läxan då? :va

Guds gåva till lesbiskheten.

Det är möjligt. Tyvärr är jag ju inte ett dugg intresserad av tjejer, alls. Så jag failade på den punkten, också.

Last edited:
Ett önskemål beträffande SH-brudar som ska ut och samåka med oss riktiga män, är att dom kunde försöka hålla en snittfart över 70 och inte bli sura och åka hem när man frågar om det är fel på hojen.

Amen.

Ett önskemål beträffande SH-brudar som ska ut och samåka med oss riktiga män, är att dom kunde försöka hålla en snittfart över 70 och inte bli sura och åka hem när man frågar om det är fel på hojen.

Amen.

Det är faktiskt tragiskt att de flesta tjejer kör så jäkla sakta.. Har varit med på ett tjejgazz en gång och gör aldrig om det. Vi kom inte upp i över 60 någonsin tror jag, knappt ens på rakor.

Det är faktiskt tragiskt att de flesta tjejer kör så jäkla sakta.. Har varit med på ett tjejgazz en gång och gör aldrig om det. Vi kom inte upp i över 60 någonsin tror jag, knappt ens på rakor.

Könsskillnad.
Luvarna kör över sin förmåga och töserna under.

X-akt, först är det eld och lågor, va kul det ska bli, sen ska 20 andra åka på tvåan hela dan för att det är så "mysigt att titta på alla gårdar och kossor".

Hallå :rolleyes:

Könsskillnad.
Luvarna kör över sin förmåga och töserna under.

För första gången på länge håller jag med dig till 100%.

X-akt, först är det eld och lågor, va kul det ska bli, sen ska 20 andra åka på tvåan hela dan för att det är så "mysigt att titta på alla gårdar och kossor".

Hallå :rolleyes:

Haha, den där bortförklaringen har ingen här nere kört med. Här heter det "Men det går inte att svänga om jag kör snabbare". Neej, inte om du tvunget ska styra genom kurvorna...

Last edited:
Haha, den där bortförklaringen har ingen här nere kört med. Här heter det "Men det går inte att svänga om jag kör snabbare". Neej, inte om du tvunget ska styra genom kurvorna...
Det var märkligt. Tjejer tjör ju bättre än killar. :pk :flata :sossekvinna

Det var märkligt. Tjejer tjör ju bättre än killar. :pk :flata :sossekvinna

Det tycker jag nog inte nej.. Klokare kanske, men inte bättre. Det är en fördel om man faktiskt kan hantera fordonet, samt har någon form av motoröra... :brinnerup

Det tycker jag nog inte nej.. Klokare kanske, men inte bättre. Det är en fördel om man faktiskt kan hantera fordonet, samt har någon form av motoröra... :brinnerup

Annorlunda.
Nybörjartjejer kör bättre än nybörjarkillar eftersom de inte överskattar sin förmåga.
Sedan kör oftast killar bättre än tjejer, ety de lärt av sina misstag.
Misstag som tjejerna aldrig gör.

Men svart/vitt är det inte.
Bara generellt.

Kan hon göra det här är vi på bra väg..

24vs848.gif
Det där klarar väl dem flesta? iaf om nån hjälper dem upp :D

Annorlunda.
Nybörjartjejer kör bättre än nybörjarkillar eftersom de inte överskattar sin förmåga.
Sedan kör oftast killar bättre än tjejer, ety de lärt av sina misstag.
Misstag som tjejerna aldrig gör.

Men svart/vitt är det inte.
Bara generellt.

Nu var du klok igen! Du slutar aldrig att överraska! :tummenupp

Nyheter
Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back