Till Mattias

Status
Ej öppen för fler svar.

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Bete dig då som en vuxen människa och stå för dina åsikter!
Tror du att någon tar ditt tjafsande på allvar när du reggar dig med allsköns skitnamn? Visst får du kritisera, men gör det under ditt "riktiga" namn. Nåt i stil med "snow-guy" eller så...

Idiot#2

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Jag kör Swedies dator
Vem är jag då? Spåra mig då. Jag har tagit del av en del orättvisor här i forumet och jag anser att Ni har behandlat Iceman orättvist. Han sa till mig att skita i er men det tänker jag inte göra.

Iceman driver INTE www.iceman se och tjänar grova pengar på sina banner som pekade på www.hojsnack.com www.sporthoj.com och sin McTjej.

Allt han gjorde var att ge knuttar ett djupare sortiment till hobbyn.

Det är sporthoj som vill tjäna pengar. Säg det då och anklaga inte oskyldiga med att straffa dom som ni gjorde med Iceman här i forumet!!

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Och du är nattens riddare, som under pseudonym räddar icemans anseende? Löjligt. Du förstör nog mest, tyvärr. Säg till när du vill diskutera motorcyklar, så kan jag fixa ett nytt nick åt dig. Jag tror nog att det kan bli folk av fegisar också.

Idiot#2

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Jag kör Swedies dator
Mattias skrev:
Och du är nattens riddare, som under pseudonym räddar icemans anseende? Löjligt. Du förstör nog mest, tyvärr. Säg till när du vill diskutera motorcyklar, så kan jag fixa ett nytt nick åt dig. Jag tror nog att det kan bli folk av fegisar också.

jaja skyll på nån annan som inte är närvarande bara, men du verkar ta det hårt. iceman skiter i dig men det gör inte jag för du har tidigare trampat mig på tåna.

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Åhfan. Du har säkert gjort dig förtjänt av det. Som du gör nu. Är du inkvalad till VM i osäker? Du har en fet chans att vinna där, tror jag.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Jag har unbannat Iceman. Han ar valkommen tillbaka om han slutar bola for att jag tar bort en banner, som jag enligt regler inte tillater.

Bannern hade INGET med sporthoj att gora. Alla banners jag sag handlar om vanliga skitartiklar (produkter)..

idiot #3

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Stor hoj
Mattias skrev:
Åhfan. Du har säkert gjort dig förtjänt av det. Som du gör nu. Är du inkvalad till VM i osäker? Du har en fet chans att vinna där, tror jag.

Inbilla dig inte att det hjälper att låsa mig ute för att jag säger något som inte passar dig mattias.

Du kan inte göra dig kvitt mig nu skall folk se vad ni är för ena

idiot #3

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Stor hoj
Swedie skrev:
Jag har unbannat Iceman. Han ar valkommen tillbaka om han slutar bola for att jag tar bort en banner, som jag enligt regler inte tillater.

Bannern hade INGET med sporthoj att gora. Alla banners jag sag handlar om vanliga skitartiklar (produkter)..

Iceman.se ja men inte forumets iceman det är två vitt skilda saker Johnny.
Iceman har aldrig haft produkter till salu. Iceman på forumet och www.iceman se är helt olika saker. Det vet du om Swedie

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Nej, gullet. Det var jag. För att du/ni/whatever beter dig/er som idioter. Känner du dig utanför? Jag har ju sagt att du är välkommen om du kan bete dig som folk. Då ska du till och med få ett nytt nick.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S