Till Mattias

Status
Ej öppen för fler svar.

idiot #3

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Stor hoj
Mattias skrev:
Nej, gullet. Det var jag. För att du/ni/whatever beter dig/er som idioter. Känner du dig utanför? Jag har ju sagt att du är välkommen om du kan bete dig som folk. Då ska du till och med få ett nytt nick.

fattar du dåligt? jag är inte iceman

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
idiot...

du far inte iceman att se battre ut om det nu ar sa att du ar hans angel som forsoker renspa honom.

Det har funkats delvis, men fortfarande bannern han anvande var inte enligt regler ...

Rigge, skickade dig just ett PM med forklaring.

Inga banners som bryter sporthoj's design tillats. Inte heller 468x60 banners (mindre gar bra).

Iceman har besokt sidan.. tror han kommer skriva natt mindre vackert snart.. vore trist. Ville fa han att inse att regler ar regler och dem ar till att foljas. Respekteras dem inte sa blir det banning.

Jag foljer regler pa andras hemsidor...

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Då gör vi så här:

Eftersom dessa gossar uppenbarligen inte har något bättre för sig än att känna sig underlägsna och förnedrade, tar vi bort dem. Naturligtvis kommer de tillbaka, anonymizers är ju jättebra, men då får vi ta bort dem igen. Och igen, och igen, och igen. Vi får se vem som tröttnar först. Är ni med på det, tuffingar?

idiot #3

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Stor hoj
Swedie skrev:
idiot...

du far inte iceman att se battre ut om det nu ar sa att du ar hans angel som forsoker renspa honom.

Det har funkats delvis, men fortfarande bannern han anvande var inte enligt regler ...

Rigge, skickade dig just ett PM med forklaring.

Inga banners som bryter sporthoj's design tillats. Inte heller 468x60 banners (mindre gar bra).

Iceman har besokt sidan.. tror han kommer skriva natt mindre vackert snart.. vore trist. Ville fa han att inse att regler ar regler och dem ar till att foljas. Respekteras dem inte sa blir det banning.

Jag foljer regler pa andras hemsidor...
Jag är inte någons ängel, men Mattias gjorde en dum grej mot mig i Mars förra året som jag inte tänker ha överseende med. Nu gör han samma sak mot någon annan.

I dina regler står det KOMERSIELLT då är väl knappast icemans banner komersiell, eller hur?

idiot #3

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Stor hoj
Mattias skrev:
Då gör vi så här:

Eftersom dessa gossar uppenbarligen inte har något bättre för sig än att känna sig underlägsna och förnedrade, tar vi bort dem. Naturligtvis kommer de tillbaka, anonymizers är ju jättebra, men då får vi ta bort dem igen. Och igen, och igen, och igen. Vi får se vem som tröttnar först. Är ni med på det, tuffingar?

Ok tuffing, vem vet var jag dyker upp nästa gång. kanske i din dator. Nu orkar jag inte käfta längre, man har ju ett jobb att gå till.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
idiot #3 skrev:
Jag är inte någons ängel, men Mattias gjorde en dum grej mot mig i Mars förra året som jag inte tänker ha överseende med. Nu gör han samma sak mot någon annan.

I dina regler står det KOMERSIELLT då är väl knappast icemans banner komersiell, eller hur?

Vad jag sag, sa var det en kommersiell banner. Den hade en gron bakgrund...

Posta bannern igen.. jag kanske gjorde fel.. men jag tror inte det.

Konstigt att pga av att jag bannade Iceman en dag sa forsvann lanken fran iceman.se till sporthoj.com... hmm. Troligen ren slump.

idiot #3

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Stor hoj
Swedie skrev:
Vad jag sag, sa var det en kommersiell banner. Den hade en gron bakgrund...

Posta bannern igen.. jag kanske gjorde fel.. men jag tror inte det.

Konstigt att pga av att jag bannade Iceman en dag sa forsvann lanken fran iceman.se till sporthoj.com... hmm. Troligen ren slump.

Var bor iceman? Var ligger www.iceman se ? Dra en logisk slutsats

Rundningsmärke

%#(/&_;!"#^¨
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1 ver 2.0
idiot #3 skrev:
Vad är detta för larv, i mars förra året? Är du 12 år gammal?
Det finns ingen regel som säger att man inte får kritisera,
om du gör det från ditt riktiga nick kanske man kan ta dig på allvar.

/A

idiot #3

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Stor hoj
Rundningsmärke skrev:
Vad är detta för larv, i mars förra året? Är du 12 år gammal?
Det finns ingen regel som säger att man inte får kritisera,
om du gör det från ditt riktiga nick kanske man kan ta dig på allvar.

/A

Mitt riktiga nick är bannat av mattias, dessutom om du läser tråden så ändrade han mitt nick nyss till Idiot #3. Skyll det på honom inte mig.
Att jag är långsint är faktiskt min ensak.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S