Till min kära mc-tjuv

Status
Ej öppen för fler svar.

St.Anger

Lite bättre än andra
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
Honda cbr 954, Triumph Bonneville, Yamaha yzf250, Ural
Först skulle jag bara vilja tacka dig som klippte sönder min bromsskiva i natt för att stjäla låset. Det var oerhört intelligent av dig. Tackochlov har antagligen någon/något avbrutit dig i ditt stöldförsök då cykeln stod kvar när jag vaknade och jag antar att det inte var bromsskivlåset du var ute efter.

Kan bara meddela att jag jobbar natt och har inga problem med att vara vaken längre tider. Jag kommer lämna min motorcykel i samma skick som du lämnade den. Det enda du ska tänka på är att ha ögon i nacken, för när du minst anar det kommer jag att flyga fram och slå dig sönder och samman med ett baseballträ av aliminum som jag har haft väldigt länge och som fyllt sitt syfte vid tidigare incidenter. Du är mer än välkommen att komma förbi i natt och försöka fullfölja din stöld. Jag har tagit ledigt för att kunna vaka på dig.

Det är inte cykeln som är frågan. Det är bara pengar. Men du ska få lära dig att låta bli saker som inte tillhör dig. Det kommer att bli en smärtsam och långsam lektion, men jag lovar att du kommer att veta var gränsen går om du fortfarande andas efteråt.

skövde_pöjk

Team Piratos Racing
Gick med
21 Sep 2004
Hoj
R1 för gat bus & R6 räser för bansmiskning
StAnger skrev:
Först skulle jag bara vilja tacka dig som klippte sönder min bromsskiva i natt för att stjäla låset. Det var oerhört intelligent av dig. Tackochlov har antagligen någon/något avbrutit dig i ditt stöldförsök då cykeln stod kvar när jag vaknade och jag antar att det inte var bromsskivlåset du var ute efter.

Kan bara meddela att jag jobbar natt och har inga problem med att vara vaken längre tider. Jag kommer lämna min motorcykel i samma skick som du lämnade den. Det enda du ska tänka på är att ha ögon i nacken, för när du minst anar det kommer jag att flyga fram och slå dig sönder och samman med ett baseballträ av aliminum som jag har haft väldigt länge och som fyllt sitt syfte vid tidigare incidenter. Du är mer än välkommen att komma förbi i natt och försöka fullfölja din stöld. Jag har tagit ledigt för att kunna vaka på dig.

Det är inte cykeln som är frågan. Det är bara pengar. Men du ska få lära dig att låta bli saker som inte tillhör dig. Det kommer att bli en smärtsam och långsam lektion, men jag lovar att du kommer att veta var gränsen går om du fortfarande andas efteråt.

YEAH!! :yoparty ge dom:finger

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
tarvlig tjyv :4skrika

ezzo

Portöppnare
Gick med
26 May 2003
Hoj
KTM rc10
StAnger skrev:

Ring mig då! Jag vill verkligen inte missa den festen...

rozen

.:karatekissemiss:.
Gick med
10 Feb 2005
Hoj
nada =/
StAnger skrev:

Vackert! :yoparty

sportarn

Team Gasar tills det rasar!
Gick med
20 Apr 2004
Hoj
Yamaha R1-00 *såld*
Öga för öga och tand för tand. Han klippte sönder något för dig så klipp sönder något på honom. T.ex. händerna.

non-stop

Medlem
Gick med
21 Apr 2004
Hoj
zx9r PVC-raket med slappa ostar...
Nej,det är fel att göra så. Du ska ringa polisen och göra en anmälan.Dom kommer i sin tur sätta en stor del av deras resurser till att haffa tjuven. När dom sedan har fått tag i honom,och det kommer dom göra,ska han få sig en rättmäktig dom, vilket i detta fall kommer förmodligen resultera i sammhällstjänst eller liknande. Han,offret,för det är vad han är pga att samhället inte kunnat hjälpa honom tidigare,hans låga socialbidrag har förmodligen inte räckt till att köpa en hoj. Det är vårat fel egentligen.Vi betalar alldeles för lite skatt.Han kommer i allafall kunna lära sig vad som är rätt och fel efter några ggr.

freddexwing

дьявол
Gick med
7 Aug 2003
Hoj
hoj hoj
Ett tips är att inte ha ett basebollträ utan en hammare eller kofot (placerat nära hojen i garaget (där de brukar finnas)).

I domstol:
Jag gick ner och såg skurken blev så förbannad att jag tag vad jag kom över och drämde till med, det enda jag fick tag på var en hammare.

Är betydligt bättre än:
Jag tog med mitt baseboll "trä" i aluminum.
Jaha, spelar du baseboll?
Ehh, nää?
Vad har du träet till, spöa folk?

Hmm...

/fredde

Mephiboseth

Fartblind?!?
Gick med
13 Oct 2004
Hoj
Yamaha FZR 1000
Hade det inte varit så långt till Stockholm härifrån så hade jag mer än gärna kommit upp och hjälpt dig vaka inatt... Stryk ska dom ha!!! :mad: :machinegu :3freak

MatteKholm

Stolt tröjjjjbärare.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
--VTR--
You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass."
- MARCELLUS WALLACE in Pulp Fiction

Bra att säga innan du sätter igång, för att komma in i den rätta stämningen.

non-stop

Medlem
Gick med
21 Apr 2004
Hoj
zx9r PVC-raket med slappa ostar...
domstol?! så långt behöver det inte gå. Människor försvinner titt som tätt :rolleyes:

vadå? Nää! Ingen som har försökt stjäla min hoj! Jag har sovit hela natten.

Unidoc

президе&
Gick med
18 Mar 2005
Hoj
Nope
Ja han/dom kommer garanterat komma tillbaka om nån dag och kolla om den står kvar som dom lämnade den. Skramla ihop några och bjud dom på lite "saft&bullar" när dom kommer :tummenupp

Last edited:

foobar

C9 H13 NO3
Gick med
26 Feb 2004
Hoj
Såld! :( Förhoppningsvis en ny nästa säsong.
non-stop skrev:
Vi betalar alldeles för lite skatt.

Precis som att höjda skatter är lösningen på alla problem! :kocko
Sverige har för övrigt ett av de högsta skattetrycken i hela världen.

Hoppas att du var ironisk?

Last edited:

Ken Keniff

Skrapar trisslotter
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Den brann upp för länge sen och nån ny blev det inte
Kom själv på 4 st i grannens bil och min bil..........Tog med Min kompis Luisville Slugger i aluminium , smög ut och ser 1 killen hängandes in i bakluckan med arslet i lagom slaghöjd , laddar rakt i arslet med en sving som gjorde så att dajmkrysset gjorde homerun upp till hakan och killen hamnar nästan i bakluckan , kille nr2 står i bakdörren med arslet på samma sätt och han får en likadan homerun , killar 3 0ch 4 märker att nåt är galet då det skriks lite av kompisrana 1 och 2 .................Kille nr 3 sitter på förarplatsen och har ett ben utanför dörren , nu används mr Luisville slugger som en yxa på lårmuskeln och knät , kille 1,2 och 3 låter som fan och nr4 kommer mot mig och ska brösta upp sig och jag säger inget utan klipper till direkt på utsida av biceps och nästa sving landar på rygg ,arsle och baksida lår...................Nu skriker alla 4 och nu säger jag med allvarlig ton att dom ska rada upp sig fort som fan på marken , märker att dom vill försöka att göra nåt så jag tänker att nu måste man visa vem som är chef , laddar på med svingar på lår och rygg på dom som rör sig mest , tillslut så ligger dom ner och är stilla ....Under tiden så har både tjejen och grannar ringt polisen.....Medans dom ligger där så måste jag erkänna att Mr luisville fick jobba lite till, men till mitt försvar så var det bara på mjukdelar och inga svingar på huvud, tyckte att dom kan lära sig att nån gång kilver man på fel person.........polisen kommer och där står jag med slagträ och 4 grabbar ligger och grinar och skriker , så jag blev gripen och satt i baksäte på polisbilen, jag förklarade lugnt att dom ska ta dom som låg ner .......Dom hajade att jag var tvungen att visa vem som var chef eftersom dom var fyra st , jag fick tillbaka slagträt och dom släppte mig med orden - bra gjort grabben , men nästa gång så kan du pröva med att iakta dom och rapportera .......Dumt eller inte , jag har aldrig sagt att jag är smart men så reagerar jag i situationer , hjälpte en gång till när jag såg en flyende rånare som rånade Ica på Karlaplan jag såg killen och körde runt kvarteret tog vilvojärnet och tog fast snubben men den gången fick jag backa av , han drog upp en picka och gjorde mantelrörelse och satten den i panna och sa helt lugnt - du får välja .........Jag backade av rätt snabbt och han sprang iväg , jag hoppade in i bilen och körde efterkillen och skulle klippa honom med bilen men hann inte ikapp då han sprang där jag inte komfram......Man är inte alltid smart i såna lägen men sån är jag som person och jag skulle göra det igen......

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke
StAnger skrev:

Word!! :tummenupp :yoparty

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Hoj
ITALIA
foobar skrev:
Precis som att höjda skatter är lösningen på alla problem! :kocko
Sverige har för övrigt ett av de högsta skattetrycken i hela världen.

Hoppas att du var ironisk?

herre jösses!!! :rolleyes:

ken keniff> jävlar vilket flyt du hade där.. sånna där kräk har en jävla förmåga att anmäla allt och alla annars.. du hade åkt dit jävlaranamma om dom gjort det.. bra gjort annars, men nästagång tycker jag du ska sticka in och gömma slagträt innan snuten kommer, gå och lägg dig och spela ovetande :tungan

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar