foobar skrev:Hoppas att du var ironisk?
Vad tror du?!
Tycker som de flesta här.
Finns ett ord som smakar gott i min mun när jag tänker på tjuvar.
ARKEBUSERING!!
Smakat på det ordet,låt det rulla runt på smaklökarna.Blunda....poff!....ahhh!...
foobar skrev:Hoppas att du var ironisk?
MatteKholm skrev:You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass."
- MARCELLUS WALLACE in Pulp Fiction
Bra att säga innan du sätter igång, för att komma in i den rätta stämningen.
Ken Keniff skrev:Kom själv på 4 st i grannens bil och min bil................Man är inte alltid smart i såna lägen men sån är jag som person och jag skulle göra det igen......
non-stop skrev:Vad tror du?!
Tycker som de flesta här.
Finns ett ord som smakar gott i min mun när jag tänker på tjuvar.
ARKEBUSERING!!
Smakat på det ordet,låt det rulla runt på smaklökarna.Blunda....poff!....ahhh!...
StAnger skrev:Först skulle jag bara vilja tacka dig som klippte sönder min bromsskiva i natt för att stjäla låset. Det var oerhört intelligent av dig. Tackochlov har antagligen någon/något avbrutit dig i ditt stöldförsök då cykeln stod kvar när jag vaknade och jag antar att det inte var bromsskivlåset du var ute efter.
Kan bara meddela att jag jobbar natt och har inga problem med att vara vaken längre tider. Jag kommer lämna min motorcykel i samma skick som du lämnade den. Det enda du ska tänka på är att ha ögon i nacken, för när du minst anar det kommer jag att flyga fram och slå dig sönder och samman med ett baseballträ av aliminum som jag har haft väldigt länge och som fyllt sitt syfte vid tidigare incidenter. Du är mer än välkommen att komma förbi i natt och försöka fullfölja din stöld. Jag har tagit ledigt för att kunna vaka på dig.
Det är inte cykeln som är frågan. Det är bara pengar. Men du ska få lära dig att låta bli saker som inte tillhör dig. Det kommer att bli en smärtsam och långsam lektion, men jag lovar att du kommer att veta var gränsen går om du fortfarande andas efteråt.
Ken Keniff skrev:Kom själv på 4 st i grannens bil och min bil..........Tog med Min kompis Luisville Slugger i aluminium , smög ut och ser 1 killen hängandes in i bakluckan med arslet i lagom slaghöjd , laddar rakt i arslet med en sving som gjorde så att dajmkrysset gjorde homerun upp till hakan och killen hamnar nästan i bakluckan , kille nr2 står i bakdörren med arslet på samma sätt och han får en likadan homerun , killar 3 0ch 4 märker att nåt är galet då det skriks lite av kompisrana 1 och 2 .................Kille nr 3 sitter på förarplatsen och har ett ben utanför dörren , nu används mr Luisville slugger som en yxa på lårmuskeln och knät , kille 1,2 och 3 låter som fan och nr4 kommer mot mig och ska brösta upp sig och jag säger inget utan klipper till direkt på utsida av biceps och nästa sving landar på rygg ,arsle och baksida lår...................Nu skriker alla 4 och nu säger jag med allvarlig ton att dom ska rada upp sig fort som fan på marken .......
Det e nog bara en tidsfråga innan nån "bust a cap i ditt ass" om du ska fortsätta så, men bra jobbat!Ken Keniff skrev:
kurre3 skrev:Eller----
-I love you pumpkin.
-I love you to hunny bunny.
-Everybody stay cool this is a robbery!
-Any of you fucking pricks move and I'll execute every motherfucking last one of ya!
Stygg morsknullareyonsson skrev:Tänkte bara säga att på tal om pulp fiction så får ni en bild på min plånbok:
sin morsa!FUBAR skrev:Stygg morsknullare
Ken Keniff skrev:...Medans dom ligger där så måste jag erkänna att Mr luisville fick jobba lite till, men till mitt försvar så var det bara på mjukdelar och inga svingar på huvud, tyckte att dom kan lära sig att nån gång kilver man på fel person..........
Ken Keniff skrev:Blablabla....spöade alla...slugger..fel person..blablabla...sån är jag
StAnger skrev:Jag kommer lämna min motorcykel i samma skick som du lämnade den.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|