Till min kära mc-tjuv

Status
Ej öppen för fler svar.

non-stop

Medlem
Gick med
21 Apr 2004
Hoj
zx9r PVC-raket med slappa ostar...
foobar skrev:
Hoppas att du var ironisk?

Vad tror du?!

Tycker som de flesta här.
Finns ett ord som smakar gott i min mun när jag tänker på tjuvar.

ARKEBUSERING!!

Smakat på det ordet,låt det rulla runt på smaklökarna.Blunda....poff!....ahhh!...

kurre3

Det är visst nån som är tillbaka...=)
Gick med
9 Mar 2005
Hoj
990 SMT
MatteKholm skrev:
You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass."
- MARCELLUS WALLACE in Pulp Fiction

Bra att säga innan du sätter igång, för att komma in i den rätta stämningen.

Eller----

-I love you pumpkin.
-I love you to hunny bunny.
-Everybody stay cool this is a robbery!
-Any of you fucking pricks move and I'll execute every motherfucking last one of ya!

non-stop

Medlem
Gick med
21 Apr 2004
Hoj
zx9r PVC-raket med slappa ostar...
Ken Keniff skrev:
Kom själv på 4 st i grannens bil och min bil................Man är inte alltid smart i såna lägen men sån är jag som person och jag skulle göra det igen......

Jag är precis likadan.Det bara knäpper till och så vet man inte riktigt vad man gör sen...

foobar

C9 H13 NO3
Gick med
26 Feb 2004
Hoj
Såld! :( Förhoppningsvis en ny nästa säsong.
non-stop skrev:
Vad tror du?!

Tycker som de flesta här.
Finns ett ord som smakar gott i min mun när jag tänker på tjuvar.

ARKEBUSERING!!

Smakat på det ordet,låt det rulla runt på smaklökarna.Blunda....poff!....ahhh!...

Tack för det!! :tummenupp

eckeph

Ny medlem
Gick med
19 Feb 2005
Hoj
Hojlös för tillfället
StAnger skrev:
Först skulle jag bara vilja tacka dig som klippte sönder min bromsskiva i natt för att stjäla låset. Det var oerhört intelligent av dig. Tackochlov har antagligen någon/något avbrutit dig i ditt stöldförsök då cykeln stod kvar när jag vaknade och jag antar att det inte var bromsskivlåset du var ute efter.

Kan bara meddela att jag jobbar natt och har inga problem med att vara vaken längre tider. Jag kommer lämna min motorcykel i samma skick som du lämnade den. Det enda du ska tänka på är att ha ögon i nacken, för när du minst anar det kommer jag att flyga fram och slå dig sönder och samman med ett baseballträ av aliminum som jag har haft väldigt länge och som fyllt sitt syfte vid tidigare incidenter. Du är mer än välkommen att komma förbi i natt och försöka fullfölja din stöld. Jag har tagit ledigt för att kunna vaka på dig.

Det är inte cykeln som är frågan. Det är bara pengar. Men du ska få lära dig att låta bli saker som inte tillhör dig. Det kommer att bli en smärtsam och långsam lektion, men jag lovar att du kommer att veta var gränsen går om du fortfarande andas efteråt.

:corn

eckeph

Ny medlem
Gick med
19 Feb 2005
Hoj
Hojlös för tillfället
Ken Keniff skrev:
Kom själv på 4 st i grannens bil och min bil..........Tog med Min kompis Luisville Slugger i aluminium , smög ut och ser 1 killen hängandes in i bakluckan med arslet i lagom slaghöjd , laddar rakt i arslet med en sving som gjorde så att dajmkrysset gjorde homerun upp till hakan och killen hamnar nästan i bakluckan , kille nr2 står i bakdörren med arslet på samma sätt och han får en likadan homerun , killar 3 0ch 4 märker att nåt är galet då det skriks lite av kompisrana 1 och 2 .................Kille nr 3 sitter på förarplatsen och har ett ben utanför dörren , nu används mr Luisville slugger som en yxa på lårmuskeln och knät , kille 1,2 och 3 låter som fan och nr4 kommer mot mig och ska brösta upp sig och jag säger inget utan klipper till direkt på utsida av biceps och nästa sving landar på rygg ,arsle och baksida lår...................Nu skriker alla 4 och nu säger jag med allvarlig ton att dom ska rada upp sig fort som fan på marken .......

:Bugar :Bugar :Bugar

yonsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
2004, Triumph Thruxton
kurre3 skrev:
Eller----

-I love you pumpkin.
-I love you to hunny bunny.
-Everybody stay cool this is a robbery!
-Any of you fucking pricks move and I'll execute every motherfucking last one of ya!

Tänkte bara säga att på tal om pulp fiction så får ni en bild på min plånbok:
8407.jpeg

"FUBAR"

Måste lära mig bromsa på slangen..
Gick med
13 Jun 2004
Hoj
KTM 950 SM -06
Kompisens farsa fick inbrott i bilen när han bodde i Sthlm, eftersom han jobbade som tränare för ett hockeylag så fanns det ju en hel del klubbor att tillgripa, så han tar en av dom och springer ut och ser en av dom med huvudet inne i bilen och andra delen utanför. Han skickar på personen ett antal slag med klubban innan han hör "aaiiiiiiyyyyyjjjjj" och då märker han att det är en brud som han slagit gul och blå :3freak :hihi

Till StAnger: Hoppas du får tag på tjuven.

Till Ken Keniff: :Bugar

Zana

gotta love it
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
ktm 660 2003 - 4 life
Hoppas du avlägger rapport här sen, annars blir iallafall jag mycket ledsen... :)

Mr_Mike

I´m BACK
Gick med
9 Apr 2005
Hoj
Harleys...
Yeeehhhhaaaaaa PISKA skiten ur dom jävla svinen... När du gjort det kan du få posta dem till mig så ska de få se på FAEN,,,,,

///Micke

P!

Ny medlem
Gick med
21 May 2005
Hoj
Suzuki
Ken Keniff skrev:
...Medans dom ligger där så måste jag erkänna att Mr luisville fick jobba lite till, men till mitt försvar så var det bara på mjukdelar och inga svingar på huvud, tyckte att dom kan lära sig att nån gång kilver man på fel person..........

..och du är fel person? Nästa gång när den nertjackade inbrottskillen sliter upp sin beretta o blåser hål på din lilla skalle, är du fel person då också?
Och vad är det för pojkar som du gjorde så på? Hade det vart grabbar med stake i hade de sökt upp dig o tänt eld på ditt hus o våldtagit din katt. Det var väl antagligen grannområdets moppe pojkar (15-16 åriga fjunisar) som letade bilstereo..då är det lätt att vara ball...

Men tråkigt med din o grannens bil..men superman storyn hade du kunnat skippa..

// P

Davidk

Guest
hoppas du får tag i den lilla jäveln och att du bryter av alla hans fingrar och slår sönder knäskålarna så han inte kan göra om det på ett tag :mad:

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Mördare och misshandlare är så mycket bättre än MC-tjuvar. :tummenupp

JAKE

Dr:JaKe
Gick med
28 Oct 2004
Hoj
Yamaha R1 Kawasaki zx7-R Ducati Monster 900 Ducati monster 800 Yamaha XT 600 KTM 660 Suzuki T250R CF Moto 625 Yamaha SR500
:yoparty haha va förvånade dom måste blivit! :fatta!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom