Till när i historien skulle du vilja resa?

dn-L

Office Linebacker
Gick med
4 May 2008
Hoj
Världsmästarhoj
3-4 veckor in i framtiden skulle sitta fint, ännu hellre 6-7 månader framåt när snön smälter och man har en hel hojsäsong framför sig. Åka bakåt i tiden suger ju.

Fast tänk om det händer nåt fantastiskt under tiden man hoppar över, tror inte jag vill resa nånstans.

supermoppe

Men i min värld...
Gick med
24 Jul 2005
Hoj
DT
Skulle vilja ha vart lite äldre under 80-talet och upplevt alla tuffa hojar och bilar som kom då, vart och kollat på grupp B rally när Audi regerade samt vart och sett nån VM-deltävling i 500-cross.

Sen senare på 90-talet uppleva perioden när euro-disco hade sina glansdagar.

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Tur att ni blir två. Så ni att ni kan hålla varandra sällskap de 6.5 dagarna efter att Neil och grabbarna åkt därifrån igen menar jag. Ta med ett Yatzy eller nåt. :D

Meh! Jag skulle raskt bryta mot "ingen påverkan" regeln och hugga in en gäng avgudabilder i närmsta bergvägg.....snacka om att ge forskarna huvudbry nästa gång nån kommer dit...:hihi

Hellre Boule,tärningarna stannar ju aldrig.

Å det skulle boulekloten göra?:va

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Får man ta med sig saker hem, eller vore det att påverka för mycket?:va

Fick man ta med sig saker hem (köpa alltså, inte sno) så skulle jag dels åka till 1900 talets (början) skottland och köpa på mig ett par set "antika" säckpipor av de stora tillverkarna för småpengar:tummenupp Sen skulle jag antagligen spendera resten av veckan med att lära mig spela instrumentet av de gamla mästarna.

Sen skulle jag åka till 50-, 60- och 70-talet och köpa på mig trevliga bilar och motorcyklar. Resten av veckan skulle jag gå på elviskonserter!

Och till sist skulle jag resa till 17-1800-talets Japan och köpa på mig en fin Katana samt turista runt lite. Som någon sa, feodaltisdsfighting vore coolt att se!:D

Edit: Dinosafari hade också varit fett, en vecka där också tack.

Last edited:

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
LA eller Miami någon gång under tidigt 80-tal. Högt dragna bikiniunderdelar, pudelrockens linda, färgglada powerbåtar, porrindustin, frisyrerna, allt!

Edit: Att ströva över det numera sk USA för en så där 1000 år sen skulle vara spännande. Lite söder ut hade Azteker, Maya och Inca skapat stora civilisationer och jag har svårt att nöja mig med bilden vi fått av att det i nordamerika samtidigt bara satt några rödskinn i tält och hulade. :konspiration

Last edited:

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
LA eller Miami någon gång under tidigt 80-tal. Högt dragna bikiniunderdelar, pudelrockens linda, färgglada powerbåtar, porrindustin, frisyrerna, allt!

Edit: Att ströva över det numera sk USA för en så där 1000 år sen skulle vara spännande. Lite söder ut hade Azteker, Maya och Inca skapat stora civilisationer och jag har svårt att nöja mig med bilden vi fått av att det i nordamerika samtidigt bara satt några rödskinn i tält och hulade. :konspiration

Nu jävvlar börja det likna nåt. :D

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Jag skulle först ta Egypten när pyramiderna byggdes. Innan det så var det väl inte mycket att hurra för här på planeten. Sen skulle jag hoppa fram till år 1 BC i slutet av november, kanske stanna nån månad. Sen ett litet hopp 33 år framåt i tiden, i Israel regionen. Sen kan vi hoppa fram 900 år till norden och sen ta en titt med 50 år mellanrum här i norden och spana in utvecklingen first hand.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år