team toker
Gudomlig sporthojare
Först av allt ,för att köpa några av dessa hojar måste du ha en jävligt tjock plånbok. Du får söka utomlands. Prova engelska auktions siter.
Du kan även prova på mobile.de
Hade faktiskt en 82. Med insprutning,…. Som det skulle vara.är du intr av lite mer normala 80 talare, kan jag sälja dej en fin kawa gpz 1100
Har man flis så finns dom (tror jag behåller mina tvåtaktare ett tag till)
1985 YAMAHA RD500 YPVS UK 47X MODEL, ORIGINAL & UNRESTORED, PX/SWAP OR DEAL ?? | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for 1985 YAMAHA RD500 YPVS UK 47X MODEL, ORIGINAL & UNRESTORED, PX/SWAP OR DEAL ?? at the best online prices at eBay! Free delivery for many products!www.ebay.co.uk
Jodå, har förstått att hojarna kostar. RC30 och OW01 är nog inte rimlig. Över min budget. Men…. ingenting är omöjligt!Först av allt ,för att köpa några av dessa hojar måste du ha en jävligt tjock plånbok. Du får söka utomlands. Prova engelska auktions siter.
- Men..eh...82:ans GPz1100 hade väl inte insprutning? Inte den jag hade iallafall.Hade faktiskt en 82. Med insprutning,….
Jodå, Både 81 och 82 hade det... och den lite modernare modellen 83.- Men..eh...82:ans GPz1100 hade väl inte insprutning? Inte den jag hade iallafall.
Jag har nog en komplett uppsättning sprut till 81'ans liggandes i en låda inklusive styrbox. Föregående hade köpt det som reserv utan att felsöka soppapumpen - som hade skurit.81 hade en luftmängdmätare, typ luftvåg. 82 var det bara MAP sensor och TPM.
- Det var som farao hakar. Då måste min ha konverterats av någon tidigare ägare.Jodå, Både 81 och 82 hade det... och den lite modernare modellen 83.
81 hade en luftmängdmätare, typ luftvåg. 82 var det bara MAP sensor och TPM.
MEN, det var väldigt vanligt att man böt till förgasare. Ingen som var sugen att mecka med elektronik på den tiden.
Ingen koll på R1 men svensksålda SP1/2 kostar inte sexsiffrigt -än. Brukar dyka upp några stycken SP1 på Blocket på vårkanten men de ligger sällan ute länge. Svensksålda SP2 är däremot sällsynta. 80k är nog det högsta beloppet jag sett de senaste åren men jag kan ha fel. Utomlands får man dock punga upp betydligt mer.Det en 83, självklart med fungerande insprut
VTR1000SP1 är en het kandidat.
Eller en perfekt R1 -98
Dessa är inte precis gratis heller 6 siffrade belopp på dom med
Kom igen, detta är tråden för oss som gillar 80-talare.Sp2 brukar finnas i Finland för 4000-6500€ än så länge, osäker på skick iofs, då jag aldrig letat någon på allvar. Mumindalen brukar ligga lite efter i priskasten, åt båda håll.
Jag bara spinner vidare på föregående 17 talare.Kom igen, detta är tråden för oss som gillar 80-talare.
Honda SP-1 och 2 har säkert en egen modellrelaterad tråd.
Tack för besöket
Tyvärr, en Mazda 929 -77, som rostade sönder 2 år efter jag köpt den av päronen.grön Datsun
HOHo sån har jag haft, 2 st coupé 77-79, en -81 och en -88Tyvärr, en Mazda 929 -77, som rostade sönder 2 år efter jag köpt den av päronen.
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|