Tillbaka på ruta ett!!

Stoppsladd

Under uppbyggnad.....
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha wr250X -08
Fan va tråkigt.
Vet hur det är med värken.
Har fortfarande värk i vänster ben efter en Femurfraktur som jag fick efter min mc krash i påskas.

Krya på dig!

RocketQueen

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2004
Hoj
Såld :(
Maverick skrev:
Nja.. alltså spiken satt rätt innan man tog ut den.. det var när man tagit ut den som benet vek sig o la sig omlott.. tyvärr har jag inte fått bilderna som togs igår så jag kan inte visa hur det ser ut nu.. men så här såg det ut 040901

Hmmm man vet ju aldrig. IBland hör man om så mycket skumma grejer inom vården.
Bra att dom kan sitt jobb iallafall. :hihi

De ser ju hemskt ont ut. :(

Iceman1975

Stället krymper
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CB1000RA
Tråkigt att höra!

Men ge inte upp nu!

Sköt om dig och krya på dig!!

Håller tummarna för dig!

/Lännström

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Vi får väl ge oss iväg och åka lite CTR när du kommer iväg från sjukan igen.. det kanske lyfter dagen.... :tungan

vintern kommer.... isch...

//jaG

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Usch, inget kul alls, det började ju trots allt gå framåt igen, du har ju till och med kört TT600!

Har du klarat så här långt så klarar du resten med! :fakta

SSB

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
...
Surt. Ibland är livet bara elakt. Du får försöka ge igen och skratta livet i anskiktet...eller vad man skall kalla det. Lättare sagt än gjort dock.

Ofta går deppighet ihop med sysslolöshet. Jag vet inte om så är fallet nu, men här skriver jag ner några tips om det skulle råka vara så.

* Försök hitta på någonting nytt, om du kan bryta något mönster. Sånt brukar få livsglädjen att vakna till.
* Ring någon gammal kompis som du inte träffat på länge och stäm träff.
* Ät och drick något riktigt gott, så där att det känns helt onödigt egentligen. Lyxa till det lite för dig om man säger så.
* Besök närmaste biblioteket och leta rätt på böcker du tänkt "Den här skall jag läsa någon gång" - och läs.
* Prova en ny hobby, gärna där du kommer ut och träffar nytt folk (att vara hemma ensam är rena döden för psyket i längden).
* Säg ifrån. Blir du irriterad på folk (nära och kära) som med medlidsam stämma frågar 'hur är det med dig nu då? *suck*', och detta gör att du känner dig än mer deprimerad eftersom dom inte som vanligt frågar 'Tja! Hur är läget!?' så säg till dom att sluta låta som dom gör. Även fast du förstår att de menar väl.

Här var några småpunkter. Är du deppig kan det kännas som berg att genomföra en endaste av dessa. Se då till att ta hjälp. Säg till flickvän, kompis, sh.com att hjälpa till att påminna dig om att göra en av dessa punkter 15 november. Eller vilken dag som nu är bra. Risken när man är deppig är också att man blir ganska apatisk, då blir det svårt att ta sig ur cirkeln själv.

Var inte tänkt att det skulle bli så här långt...men what the fuck, jag är visst empatisk :D

/SSB

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
:D Alltså bara en fråga, hur skall du komma igenom säkerhetskontollen på Jkpg Airport med alla dom spiken...? :D

(Ett försök att få dig att le i allt elände)
Har nog läst alla trådar som handlar om din olycka / operation / rehabilitering.
Lider med dig! Du hade iofs en jävla tur att du inte strök med men det behöver väl inte "kompenseras" med detta?

Hang in there! :tummenupp Det finns folk på SH som bryr sig om dig, det syns i varje tråd.
Vi kommer alla att jubla den dag då vi får se fotona från din första hojtur!

Hls: Din namne från Malme

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
Maverick_ou812 skrev:
:D Alltså bara en fråga, hur skall du komma igenom säkerhetskontollen på Jkpg Airport med alla dom spiken...? :D

(Ett försök att få dig att le i allt elände)
Har nog läst alla trådar som handlar om din olycka / operation / rehabilitering.
Lider med dig! Du hade iofs en jävla tur att du inte strök med men det behöver väl inte "kompenseras" med detta?

Hang in there! :tummenupp Det finns folk på SH som bryr sig om dig, det syns i varje tråd.
Vi kommer alla att jubla den dag då vi får se fotona från din första hojtur!

Hls: Din namne från Malme
Dom här menar du?? :D
DSCF2086.jpg

DSCF2089.jpg

Maverick

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
NoicE skrev:
ohf...

fan jag som ska ta ut mitt monster här snart...
men hur i h*lvete kan benet ha flyttat sig efter att spiken togs ut?
Nu är jag livrädd...
mina röntgenbilder ser ju bra ut? haha... säger dom i alla fall...
Och jag kan ju gå ganska bra, spikarna gør ju ont så man haltar lite...
http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=58294
Syns ju knappt att du har brutit benet ju.. ;)

Av alla röntgenbilder jag ha sett så ser det riktigt bra ut.. så du har inte så mkt att vara orolig över.. lycka till!! :tummenupp

Att benet vek sig beror antingen på att det har bildats mjukt ben eller att det har bildats hårt ben men inte läkt ihop utan det har mer blivit som en "led"/"två ben". Dom kunde inte säga det via röntgenbilderna. Det få dom se imorrn under operationen.

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
Maverick skrev:

Av alla röntgenbilder jag ha sett så ser det riktigt bra ut.. så du har inte så mkt att vara orolig över.. lycka till!! :tummenupp

Att benet vek sig beror antingen på att det har bildats mjukt ben eller att det har bildats hårt ben men inte läkt ihop utan det har mer blivit som en "led"/"två ben". Dom kunde inte säga det via röntgenbilderna. Det få dom se imorrn under operationen.

Lycka till Dude!

Hur länge kommer du att ligga kvar? Var o kolla upp min fot idag och kom hem med en bakterieinfektion eller nåt sånt. Så jag är ur spel resten av veckan troligen, men sen dyker jag upp en sväng.:)

Maverick

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
Brutus skrev:
Lycka till Dude!

Hur länge kommer du att ligga kvar? Var o kolla upp min fot idag och kom hem med en bakterieinfektion eller nåt sånt. Så jag är ur spel resten av veckan troligen, men sen dyker jag upp en sväng.:)
?? vad har du gjort nu då??

Få väl ligga här en vecka verkar det som.. synd att du inte kunde komma in.. hade gärna lånat ditt bluetoothstick.. :) usb-kabeln till telefonen klara ju bara 115 kbit.. :(

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
Maverick skrev:
?? vad har du gjort nu då??

Få väl ligga här en vecka verkar det som.. synd att du inte kunde komma in.. hade gärna lånat ditt bluetoothstick.. :) usb-kabeln till telefonen klara ju bara 115 kbit.. :(

Fan vet..började göra ont i Lördags förmiddag..de senaste två nätterna har jag knappt kunnat sova något alls pga att det gjort så jävla ont. Idag har jag knappt kunnat gå, men hur det känns behöver jag ju inte berätta för dig?;)

När jag klarar av att köra bil så kommer jag förbi med bluetoothjucket..det används inte så frekvent för tillfället iaf..:)

kjuze

Guest
En idé, köp ett play station 2 och nya gta och lira när du ligger på sjukan.

Vet att det inte är mycket hjälp men om du skämmer bort dig själv lite under tiden kanske det går lättare.

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hornet
Maverick skrev:

Då ær jag fin :)
Den 24:e ska dom ut i alla fall!

Carro

Carolinski
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu...
Hej mín älskling!

Längtar tills du kommer hem igen... då lovar jag och ta hand om dig mer än någonsin.. Finns här för dig... DVD ( det vet du) :)

Älskar dig !

:pannkyss :kär

// Carro

MikkE

Guest
mkt tråkigt att höra maverik. mer cs senare då?

abstruse skrev:
Trist att höra Maverick. CS-maffian får väl snacka ihop sig och hälsa på dig i vinter.
offcourse!

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...