Tippa Pro Superbike Karlskoga

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Åkarp
Hoj
Honda SFX
tyckte också det har suttit och spolat fram och tillbaka och det låter verkligen som han säger att är konkurrensen så här dålig så kan man inte köra så här dåligt.

Kamma dig lite Lundh det är bara osportsligt att Hacka ner sina Vänner och konkurrenter. man får ju ingen större lust att handla av Tools heller :död

köp några kopplingar istället och träna starter på dragstrippen ;) :)

Ja sen är Reportern riktigt kass fan Racid kan du inte ta över bara under pro superbike kan vi inte mail bomba viasat om det :tungan

Du tappar alltså lusten att handla av Tools för att en av deras förare är på dåligt humör efter race?! Vilket bra beslutsunderlag du lyckas hantera mellan öronen....

Jag tycker bara att det är kul att Lundh säger vad han tycker istället för att kamma alla medhårs. Om han nu tycker att konkurrensen är kass, oavsett om det är kompisar och medtävlare, så måste han ju få säga vad han tycker. Ni som bölar över detta kan ju surfa Kim Källströmintervjuer resten av dagen så kanske ni blir på bättre humör!
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Du tappar alltså lusten att handla av Tools för att en av deras förare är på dåligt humör efter race?! Vilket bra beslutsunderlag du lyckas hantera mellan öronen....

Jag tycker bara att det är kul att Lundh säger vad han tycker istället för att kamma alla medhårs. Om han nu tycker att konkurrensen är kass, oavsett om det är kompisar och medtävlare, så måste han ju få säga vad han tycker. Ni som bölar över detta kan ju surfa Kim Källströmintervjuer resten av dagen så kanske ni blir på bättre humör!
Jo så sant men Backis satte banrekord och det är väl inte så dåligt :)
 

Kreuger

Team CaWalli Kawasaki Superbike
Gick med
6 Jul 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Kawasaki ZX-10R 2010 svart
Jag vore väldigt tacksam om någon kan skicka mig en länk där jag kan ladda ner sändningen så jag får se hur det såg ut i tv. Har inte tillgång till den där berömda torrentsidan tyvärr.
 

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Hemma
Hoj
2-Hjulig
Last edited:

m.m.e

Ny medlem
Gick med
22 Mar 2007
Ort
Hemma
Hoj
K6, KTM 625 SM, Dyngsprätt 450
Är det nån som har en invite till torrent sidan!
Hade varit super tacksam för det!
 

Hawk

#96 Supermoto
Gick med
9 Jun 2007
Ort
I mitt hus
Hoj
KTM 525 exc, 450 SMR
Riktigt fin körning Petter!

såg en bildserie på när du väjer för Lindén, fartrand i kalsongen? =)
riktigt snyggt.. kör så det ryker de återstående racen, otroligt underhållande för oss som står vid sidan av och kör 1.04-tider i drömmarnas gelleråsen!
:tummenupp
 

Kreuger

Team CaWalli Kawasaki Superbike
Gick med
6 Jul 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Kawasaki ZX-10R 2010 svart
Riktigt fin körning Petter!

såg en bildserie på när du väjer för Lindén, fartrand i kalsongen? =)
riktigt snyggt.. kör så det ryker de återstående racen, otroligt underhållande för oss som står vid sidan av och kör 1.04-tider i drömmarnas gelleråsen!
:tummenupp

Tack så mycket.

Jag drömde om att köra 1.05.5 för bara några nätter sen när det verkade omöjligt att komma under 1.06 å igår blev drömmen verklighet.

Skrev lite i min racerapport i bloggen på www.petterjansson.se om min upplevelse vid Jimmys omkörningsförsök. Allt går så fort så man hinner inte bli rädd utan reagerar instinktivt. Första kurskorrigeringen jag gör är ju för att Jimmy kör om, när han sen faller är det mest tur att han faller så tidigt så han och hans motorcykel glider undan framåt och jag kan svänga in bakom och klara ut det utan att köra på honom.

Tack så mycket Gottis för koden som behövdes. Var kul att se racet i tv.

Nu ska jag ner i garaget och renovera framgaffel och ta bort framfälgen som ska lämnas på svetsning imorn så cykeln är i toppskick till helgen när vi kör SO på Våler.
 

MC Doktorn

Guest
Du har ju fått en invite av mig till där du kan få tag i det :7peta


Det stämmer ja!!!! men i min enfald trodde jag det var för engångsbruk .
Dessutom så laddade jag ner en torrent då och fick bara ljudet uppspelat vilket kändes trist.
 

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Ort
Öjersjö
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Det stämmer ja!!!! men i min enfald trodde jag det var för engångsbruk .
Dessutom så laddade jag ner en torrent då och fick bara ljudet uppspelat vilket kändes trist.


Ta hem VLC enda spelaren som spelar allt

du reggade väl ett konto det är bara att logga in på det
 

MC Doktorn

Guest
Har du redan en invite så kanske du kan sända Kreuger den jag sände dig?

Jag är invitad av Mr Johansson och självklart fick Mr Janson den du gav mig eftersom det måste vara någon jä**a ordning eftersom jag nu slarvat.

Tack Gottis jag ska ladda ner VLC när jag kommer hem igen.

Mvh Martin i verkligheten.
 

Pegan

Ny medlem
Gick med
7 Dec 2006
Ort
Skövde
Hoj
R1-04
Jag tycker att det vrålade dåligt igår från samtliga fordon som tävlade, hårda bullerkrav på gelleråsen?
 

m.m.e

Ny medlem
Gick med
22 Mar 2007
Ort
Hemma
Hoj
K6, KTM 625 SM, Dyngsprätt 450
Skulle återigen vara tacksam för en invite så man kan se racet!

Please!
Sitter bara på CanalDigital..värdelöst!
 

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Ort
Göinge Fridhem/ Kristianstad
Hoj
Tösernas leksaker,
Ni som får invites.
Se till att ladda upp efter er.
Jag har invitat 10 st från Sporthoj, 9 har reggat sig, 2 har skött sina konton och 7 st har misskött sina konton.
Ni vet vilka ni är och snälla gör rätt efter er, jag kan bli utslängd pga er!!!!
 

m.m.e

Ny medlem
Gick med
22 Mar 2007
Ort
Hemma
Hoj
K6, KTM 625 SM, Dyngsprätt 450
Skicka till mig, jag förstår vikten av att sköta mitt konto o inte sätta nån annan på pottan!

Seriöst, är supertacksam för en invite!

/Mattias-Scott
 

gråben76

Ny medlem
Gick med
6 Jul 2009
Ort
wood
Hoj
07
Jag tycker att det vrålade dåligt igår från samtliga fordon som tävlade, hårda bullerkrav på gelleråsen?

helt riktigt

Ni som får invites.
Se till att ladda upp efter er.
Jag har invitat 10 st från Sporthoj, 9 har reggat sig, 2 har skött sina konton och 7 st har misskött sina konton.
Ni vet vilka ni är och snälla gör rätt efter er, jag kan bli utslängd pga er!!!!

ok det är lugnt men fixa så jag kan ladda då kram
 
Last edited:
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top