Mille-R
www.rapido.se
Jag vill vinna!!!
ecce skrev:Ove Z, Fredrick samt Pelle-k kommer att hetsa varandra så dant att någon av dom hamnar på pallen. Jag tänker stanna hemma och tjura över att hojen inte går. Annars hadde jag nog kunnat köra topp 10 då jag körde 6r förra året
Ok det var att varv på 1.6.9...
björn lycka till...
benfre skrev:Ut och skruva ihop hojen nu!!! Vill se dig på plats i Knutstorp!
Seså, då bestämmer vi det!
mvh Fredrik
ecce skrev:Ove Z, Fredrick samt Pelle-k kommer att hetsa varandra så dant att någon av dom hamnar på pallen. Jag tänker stanna hemma och tjura över att hojen inte går. Annars hadde jag nog kunnat köra topp 10 då jag körde 6r förra året
Ok det var att varv på 1.6.9...
björn lycka till...
Pelle B skrev:Kom inte med några dåliga ursäkter nu. Du åker Honda, då måste du ju kalkylerat in ett ochh annat motorras redan från början, eller? Seså, masa dig ner över hallandsåsen nu så lägger jag pilsnern på kylning.....
ecce skrev:Jag var ute idag och hojen gick som ett skott...vilket inte var vad den skulle göra . Jag kommer dock inte åka ner pga att Statoil har mage att debbetera 5000 spänn för deras tjänster . Du får hålla ölen på kylning till Gåsen då jag KANSKE kommer att dyka upp. Hoppas det komemr att gå bra för dig, föresten om du inte hadde fultrimmat den där mopeden kanske du skulle fått köra 250sp
björn
Medin skrev:..... här kommer #11 Peter Medin som skuten ur en kanon och kvalar helt otippat in till A-final
Pelle B skrev:bjäb, bjäb, bjäb.....
Som tur är har pilsnern en bäst före datum som precis sträcker sig över SO-finalen så jag sparar den tills dess! Ha de gött! (Faan, kan du inte byta till Preem?)
ecce skrev:Jag tänker stanna hemma och tjura över att hojen inte går.
flykay76 skrev:Äh... gnäll inte. Kolla på bilderna hur min motor ser ut. Den ligger i bitar och SKA vara ihop till Knudan!
Kolla in bilden på cylindern, en flisa stor som en tumnagel har gått av från cylinderfodret.... Dvs. något skuren cylinder....
Så ni som inte kommer får allstså ha bättre ursäkter. Speciellt Magnus #35 och du Björn #4.
Zilversurfer skrev:Vilka bilder rökt för mycket igen ute i verkstan
flykay76 skrev:Äh... gnäll inte. Kolla på bilderna hur min motor ser ut. Den ligger i bitar och SKA vara ihop till Knudan!
Så ni som inte kommer får allstså ha bättre ursäkter. Speciellt Magnus #35 och du Björn #4.
ecce skrev:Hade heller haft henne så för då vet man ju vad felet är. Jag har nog hittat problemet nu och jag kommer inte till Skåne-land. Vi får se om det blir någe åka alls resten av denna säsong. Jag har ev en pat björn lösning på gång...vi får se om det funkar.
ps såg dig på gåsen men var för blyg för att hälsa vi får ta det nästa gång ds
Du blyg? den tror jag inte på vännenecce skrev:Hade heller haft henne så för då vet man ju vad felet är. Jag har nog hittat problemet nu och jag kommer inte till Skåne-land. Vi får se om det blir någe åka alls resten av denna säsong. Jag har ev en pat björn lösning på gång...vi får se om det funkar.
ps såg dig på gåsen men var för blyg för att hälsa vi får ta det nästa gång ds
LOTTAK skrev:Du blyg? den tror jag inte på vännen
Medin skrev:..... här kommer #11 Peter Medin som skuten ur en kanon och kvalar helt otippat in till A-final
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|