Tipps digital kamera, behöver köpa snarast.

Kimen

Ny medlem
Gick med
10 Oct 2004
Ort
Ljunghusen
Hoj
Skinställ & hjälm + en massa gamla fotton.... En fiddy.
Köpte en Canon S3IS Här om dan.
Är nöjd med kameran en så länge. Foto kvaliten mot vad jag fick mot min kompackt kamra innan är mils lång. Men jag tror att jag få ta och printa ut den 166 sidor långa manualen om jag ska våga att ändra inställningen från auto. Men det är ok. Om en vecka så flyger jag till Arizorerna vilket ger mig ca 5 timmar på flyget att läsa. Två veckor senare så bär det i väg till Monza för att se på f1.
problemet är att jag kan inget om fotografering!!! Och jag vill kunna ta hyvsade bilder med min kamera både under semestern i Arizorerna och på f1 bilar som far fram i hög hastighet.

Behöver:
Kamera väska med fack för annat, som tål tuffa vandringar i ur och skur.
Lätt teleskop alu stativ på ett ben.
Var kan jag beställa detta och ha det levererat på mindre en en vecka?
Butik Malmö?


Jag vet att man inte lär sig på nogra veckor, men jag är villig att lära om det inte tar för lång tid!
 
Last edited:

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Ort
Sverige
Hoj
Ingen
Kimen skrev:
2363541 Köpte en Canon S3IS Här om dan.
Är nöjd med kameran en så länge. Foto kvaliten mot vad jag fick mot min kompackt kamra innan är mils lång. Men jag tror att jag få ta och printa ut den 166 sidor långa manualen om jag ska våga att ändra inställningen från auto. Men det är ok. Om en vecka så flyger jag till Arizorerna vilket ger mig ca 5 timmar på flyget att läsa. Två veckor senare så bär det i väg till Monza för att se på f1.
problemet är att jag kan inget om fotografering!!! Och jag vill kunna ta hyvsade bilder med min kamera både under semestern i Arizorerna och på f1 bilar som far fram i hög hastighet.

Behöver:
Kamera väska med fack för annat, som tål tuffa vandringar i ur och skur.
Lätt teleskop alu stativ på ett ben.
Var kan jag beställa detta och ha det levererat på mindre en en vecka?
Butik Malmö?


Jag vet att man inte lär sig på nogra veckor, men jag är villig att lära om det inte tar för lång tid!


Knalla till Yfo i malmö och kika
 

Kimen

Ny medlem
Gick med
10 Oct 2004
Ort
Ljunghusen
Hoj
Skinställ & hjälm + en massa gamla fotton.... En fiddy.
bissmark skrev:
2364344 Missat något????

Nej jag har inte missat den tråden. Men mitt kunnande är inte större en att jag endast bör ha behörighet att läsa i den tråden. Om några månader kanske jag till och med förstår vad de pratar om. Mitt inlägg hade desutom troligtvis trillat mellan stolarna utan något svar. Nu fick jag nästan genast ett svar från Ljunghusen som fixade alla mina problem. Tackar.:tummenupp
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top