Arctic#1 skrev:Jag va och kollade på en Haglöf Tight 25L i dag, verkade helt ok i prisklassen runt 500 kronor.. Sen så ar den å få i røtt och svart så den matchar hojen....
Köp en Honda ryggsäck. Den är svart och röd...Arctic#1 skrev:Jag va och kollade på en Haglöf Tight 25L i dag, verkade helt ok i prisklassen runt 500 kronor.. Sen så ar den å få i røtt och svart så den matchar hojen....
Arctic#1 skrev:Har va ju alla roliga.....NOT! he he joda det val lite gay varning med fargmatchning, med jag kan forsakra at jag ar heterofil (gammal gubbe med fru och tre barn) men jag gillar at matcha så det så......
Chiefen skrev:Bra tråd!!
Jag är själv på jakt efter en ryggsäck. Nån som vet vart man kan hitta kronans gröna ryggsäck/bag ?? gärna på nätet via postorder eftersom jag inte har nån bil och det kan bli lite vanskligt att ta hojen i det här jä la vädret!
Maveriq skrev:Letar efter en vättig ryggsäck att ha när jag åker hoj men vet inte riktigt vad jag ska välja för någon? Jag har tittat på Alpinestar Vector och Back pack eftersom min övriga utrustning består av Alpinestar prylar, men vet inte riktigt hur de är. Har någon nått bra tips ska helst vara svart eller svart/röd och inte jätte biffig utan lagom i storlek.
Chiefen skrev:Bra tråd!!
Jag är själv på jakt efter en ryggsäck. Nån som vet vart man kan hitta kronans gröna ryggsäck/bag ??
Köpte en rygga på military shop i gbg som jag är riktigt nöjd med!Maveriq skrev:Letar efter en vättig ryggsäck att ha när jag åker hoj men vet inte riktigt vad jag ska välja för någon? Jag har tittat på Alpinestar Vector och Back pack eftersom min övriga utrustning består av Alpinestar prylar, men vet inte riktigt hur de är. Har någon nått bra tips ska helst vara svart eller svart/röd och inte jätte biffig utan lagom i storlek.
Elgasen skrev:Det finns klart bättre ryggsäckar än kronans, det är en ganska enkel konstruktion, och den jag hade en gång hade ingen direkt superkvalitet heller.
Känner du ingen som är befäl/värnpliktigt... Be de ta en åt dej eller tappa bort sin egen, om dom får betala för den så lägger du ut nåra hundringar...
Chiefen skrev:Mjo, jag vet inte om vi talar om samma säck här iofs. Menar du den med metallram så är det inte den jag menar. Det finns en bagliknande ryggsäck...typ
Jao, det var den översta jag syftade på...den är nog lite väl stor kanske!?Elgasen skrev:Jag trodde du menade "Stridsäck 2000",
men du kanske menade "Bärsäck 2000"?
Bärsäck 2000 (hockeytrunk) är absolut inget att ha på ryggen vid mc åkning.
Chiefen skrev:Jao, det var den översta jag syftade på...den är nog lite väl stor kanske!?
Tack för bilderna ialla fall!
henlin skrev:Du ska självklart göra som jag och köpa en Deuter Trans Alpine, bästa ryggsäck jag provat. Sitter perfekt även fullpackad och i högre farter. Mycket flexibel inredning, många mindre fack, ett inbyggt regnskydd som man fäller ut och drar över ryggsäcken, och en teknik som Deuter kallar Airstripes, ett slags luftkanaler mellan rygg och ryggsäck. Inget man märker något av på mc:n förstås, men skönt om du har tänkt dig att använda den i andra sammanhang också. Dessutom är den riktigt snygg! Jag har inte sett den i butik i Sverige, köpte min på tyska eBay för runt 700:- inkl frakt. Rekommenderas! Deuter har många andra modeller också, hesidan är www.deuter.com
Maveriq skrev:Letar efter en vättig ryggsäck att ha när jag åker hoj men vet inte riktigt vad jag ska välja för någon? Jag har tittat på Alpinestar Vector och Back pack eftersom min övriga utrustning består av Alpinestar prylar, men vet inte riktigt hur de är. Har någon nått bra tips ska helst vara svart eller svart/röd och inte jätte biffig utan lagom i storlek.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|