Lou siffer
officiellt lammkött
Det är nästan så att jag själv funderar på att följa med på en session eller två då jag har kraftiga humörsvängningar ibland och skulle gärna vilja veta vad det beror på. Jag kan gå i taket för skitsaker ibland och andra dagar rycker jag på axlarna åt något mycket värre. Som idag när en 170-vattenledning sprack under marken och jag fick ägna hela dagen åt att byta den istället för att göra det som skulle göras och som det är bråttom med. Jag lade ingen vikt vid det men hade det skett i söndags så hade jag antagligen mördat någon över det
Men det är säkert något helt annat än depression så klart, kan ambivalens vara en sjukdom
Kan spara dig den tiden, de kommer säga att de är adhd. De jag förstått om dig är att du är driftig och flitig Det kallas numera adhd och ska medecineras bort.
Jag är likadan fast jag inte riktigt lärt mig hantera det än (dock blir de ljusår bättre för varje år och de personliga helvete jag genom gått i år har faktiskt hjälpt mycket med att lära mig när de är värt att bli arg.) något jag också märkt är hur otroligt mycket vänner som gör som du betyder! jag har två sådana riktiga stöttepelare utan dem hade jag aldrig klarat mig, de finns ingen gräns för hur tacksam jag är eller vad jag skulle göra för dem och de försöker jag låta dem veta.
De jag vill ha sagt med det är att även om de känns hopplöst är det sådana som gör som du gör nu som gör skillnad och gör världen bättre, folk glömmer gärna det och tror att man räddar världen genom att lika en status på fb..