Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
McB skrev:Vad snackar du om Chrille? Biltema har inga insexhylsor som är större än 17 mm.
Chrille skrev:Är du SÄKER på det? Jag kan kolla åt dig om du vill? Jag bara tycker att det låter märkligt att de har 17 men inte 19. 17 har jag köpt vid något tillfälle åp micro iaf...
Det kanske var ett bra tips ändå![]()
Chrille skrev:Jag vet att det har funnits på micro men de har omstrukturerat så nu vet jag inte. Bauhaus känns som en vinnare i sammanhanget,
Insex 19 är stort med det är ju inte hysteriskt...
McB skrev:De hade 19 mm insexhylsor där jag köpte dessa, men de är snordyra. Helt klart mer prisvärt med en sådan här fulmecklösning.![]()
Chrille skrev:Det funkar skitbra tills den dagen det har kärvat fast, du har bråttom och bara har en skiftnyckel till hands att dra med. Då kan det gå åt h-e ...snordyrt. För billiga verktyg kan ställa till det styggt men var gränserna går mellan förbilligt/prisvärt/löjligtdyrt?
Ravetrancer skrev:på järnia finns 19mm insex 1/2 tum....81kr o värd varenda spänn
McB skrev:Järnia i Borås har slagit igen verksamheten.![]()
Mattiaz skrev:Ta dig då utanför stadsgränsen![]()
![]()
McB skrev:Skulle som sagt var montera av framhjulet på hojen. Tänkte först köpa bult och mutter och knåpa ihop, efter tips härifrån. När jag kom till järnhandeln såg jag de här små godbitarna.
soppatorsken skrev:Men att kalla en el-goped för hoj är väl ändå att ta i?
Eller är det den blivande R600 vinnaren som det mekas på?
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |