Black-Wolf
There goes another one...
Hej
Som hojlös under vintern går man ju och funderar på vad det ska bli för hoj nästa vår och det är en del som passerat i tankarna.
Aprilia RSV Mille är ju verkligen en skönhet och jag ska erkänna att jag inet hade så mycket över för designen av Falco ...innan jag såg en svart idag hos en MC-handlare.
Den skapade ett habegär och det bleb ju inet bättre av att provsitta den och märka att körställningen passade mig perfekt.
Så nu vänder jag mig till dennna eminenta tråd för lite tips och data om denna modell.
Vad har ägare till denna hoj för åsikter vad gäller:
Kvalite
Köregenskaper
Bromsar
Motor
Allmänna data om hojen uppskattas också.
Hur ligger den försäkringsmässigt jämfört med en Mille?
Det finns kanske redan en tråd för detta isåfall lotsats jag gärna dit
//Wolf
Som hojlös under vintern går man ju och funderar på vad det ska bli för hoj nästa vår och det är en del som passerat i tankarna.
Aprilia RSV Mille är ju verkligen en skönhet och jag ska erkänna att jag inet hade så mycket över för designen av Falco ...innan jag såg en svart idag hos en MC-handlare.
Den skapade ett habegär och det bleb ju inet bättre av att provsitta den och märka att körställningen passade mig perfekt.
Så nu vänder jag mig till dennna eminenta tråd för lite tips och data om denna modell.
Vad har ägare till denna hoj för åsikter vad gäller:
Kvalite
Köregenskaper
Bromsar
Motor
Allmänna data om hojen uppskattas också.
Hur ligger den försäkringsmässigt jämfört med en Mille?
Det finns kanske redan en tråd för detta isåfall lotsats jag gärna dit
//Wolf