MarAtt: Lysande! Tack!
Uppe vid Regementet i Kungsängen finns oxå en bana
Hur ser det ut på Barkarby Flygfält? Åkte runt för att hitta ingången, men förgäves. Hamnade vid nå värdshus sen så tog det stopp om man inte vill köra in på en skogsväg (naturreservat), men det vågade jag inte!
Det finns en parkering i Kungens Kurva som finns färdigmålade banor och så allt man behöver är lite konor.
http://maps.google.com/maps?f=q&sou...4552,17.914023&spn=0.000633,0.002642&t=h&z=19
... perfekt när man skulle köra bakhjul och fick en flygraka att öva på
skulle ju vara perfa för det ändamålet. men nu hyr ju flertalet skolor banan/marken där eller vad det nu är. blir det inte ett jäkla ståhej om man blir ertappad för "trespassing" ? eller är det lugnt att planka in o öva på?
Finns en ännu större vid sidan av heron city i kungenskurva utan stolpar och sånt sk*t
Inte med färdigmålade banor som är avstängd för övrig trafik eller?
Hur ser det ut på Barkarby Flygfält? Åkte runt för att hitta ingången, men förgäves. Hamnade vid nå värdshus sen så tog det stopp om man inte vill köra in på en skogsväg (naturreservat), men det vågade jag inte! Har för mig att St Erik trafikskola tränar där. Kan man smita in och träna lite privat? Vilka tider?
är det någon som kan tipsa om ett bra ställe att träna i nacka området?
Tror inte att markeringarna finns kvar men parkeringen är tre gånger större och det finns inga hinder på parkeringen som alltid är tom
Edit: Tråden är ju 4år gammal!
är det någon som kan tipsa om ett bra ställe att träna i nacka området?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|