Nu psnor jag den här tråden!
Jag har ungefär samma krav som Emmi, kommer väl vara ungefär lika för oss två, skogen o närmsta grustag.. Men jag kommer också att uppehålla mig på banan en snutt. Den budget jag har för tillfället ligger på runt 13.000, men jag tror jag ska avvakta och jobba ihop lite mer.
Jag hade en WR 125 förut, som gick som en påse nötter ungefär.. Kunde inte ens koppla upp den på slangen. Kan förvisso ha att göra med att kopplingen var näst intill trasig, men i alla fall. Skit samma! Där fanns den lilla effekt som fanns längst upp. Det sög ju.
Så nu, för ett par veckor sen, fick jag testköra min kompis RM 250- 98 (tror jag) och den gick så in i helvete i stället. Men så var det lite roligt också, när det gick så in i helvete. Där hade man ju effekt från 3000-4000 varv eller nåt sånt. På min fick man ju varva tills den blöddrade (håll käften, jag orkade inte ställa in tändkurvan
) och då gick den ungefär som RM-en på låga varv. VAD SKA MAN VÄÄÄÄLJA?!
Och en till sak; styrk mitt påstående eller determinera det.
Han som min polare köpte RM-en av sa att Hondan gick sämre än Suckan. SÄmre vridmoment eller vad han surrade i
. Vänliga men seriösa och bestämda svar, tack.
(PS. Är det här nåt att ha?
http://www.blocket.se/view/5444129.htm DS.)