Tips om dessa hojar

köp min Duke
 
Iofs så är V-rod ganska cool för att vara en glidarhoj, men hellre då en Yamaha V-max...o då får du ju faktiskt fyra cylindrar också ;)
 
Läste lite mellan raderna....
Så, det är det ni har motorcyklarna till ?
:va :va :va

OverTheTop skrev:
jag skulle köpt V rodden
.
.
mycket bättre andrahansvärde,
.
.
"fittmagent-faktorn" myyyyycket högre
.
.
för att höja impfaktorn
.
.
Hade en sportster custom innan nämligen, helt underbart att köra.
iallfall om man ska glida in till stan på kvällarna och bara gliiida.
 
Pejo skrev:
Läste lite mellan raderna....
Så, det är det ni har motorcyklarna till ?
:va :va :va
:D :D :D

Pejo:
Tröttnade du på 600:a? Blev du less på att en sån där "klantig" TLR hängde med? :D :7peta
 
Inget fel på den 600:an... men 150 kubik till plus ett ton chassi mer är aldrig fel....
Den där gula TLR'n får hänga med "any ol day of the fu*in week." :tummenupp :tummenupp

//P

Robban_C skrev:
:D :D :D

Pejo:
Tröttnade du på 600:a? Blev du less på att en sån där "klantig" TLR hängde med? :D :7peta
 
Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Back
Top