En polare körde en klockren grej tycker jag, ena polarn fick en hoppborg
som de blåst upp innan å släpade in i hans lägenhet. En annan fick en
elorgel osv. Kan ju säga att flickvännerna i bägge fallen inte var så nöjda
www.greatdays.se
Förövrigt en medlems företag... jag är klart nöjd med servicen därifrån. Rekommenderas varmt.
ngt liknande har jag påpekat om att det skulle vara kul att testa; nämligen en stor studsmatta eller liknade i lägenheten...va sjutton tänkt va fräckt att studsa upp till sovrummet på andra våningen
Av någon anledning har jag blivit nedröstad.... inte ens en fem meter hög julgran dekorerad med ölburkar har jag fått (bara en liten)... men nästa jul...då en mörk natt ska jag spida lömska planer.
Haha ja det vore ju helt klockrent!! Sett scrubs avsnittet med "trampolinefloors"?
Hehe gör man rent ölburkarna från färg å annat och polerar upp dem kan det nog se riktigt schysst ut, kan ju till och med göra hål i dem och stoppa i ljus så blir det riktigt juligt ... självklart ska alla drickas natten innan julafton när man klär granen!!
Hoppas att du menar någon slags dunk större än 5L då. Annars kan man nästan fylla dunken med bolagssprit för en tusing.Jag personligen skulle vilja ha en dunk bondebensin sen är festen fixad!
Hoppas att du menar någon slags dunk större än 5L då. Annars kan man nästan fylla dunken med bolagssprit för en tusing.
Jag tror inte att jag fick något speciellt när jag fyllde 25. Inte så vitt jag kan komma på iaf.
AJABAJA! ALDRIG länka till dom! Ändra genast!
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|