Spyke
Sporthojsnörd
Kör dagligen min FZR1000 -87:a till och från jobb. Försäkring tokbillig då den är classic nu 1600 hel/hel. Lättskruvad om något händer och trevlig att köra (lite kortare än du 184 men ändå)
Tack alla för alla bra (och dåliga ) förslag.
Än så länge känns SV 650 mest rätt, men det kan säkert ändra sig ett antal ggr...
Gärna flera tips.
Jag har äevn en Sv som andra hoj och den har inte upprätt körställning samt att den kan kännas lite "ynklig" storleksmässigt att skjutsa på....
Den hoj jag har. Superduken blev stulen.
RC8'an tycker inte så mycket om stadstrafiken...
När det inte går så fort så får jag problem med min whiplash-skadade nacke.
Då kan jag verkligen rekomendera Banditen, man sitter som hemma i soffan samt att ligga i 130-140 är inga problem förutsatt att du köper kåpvarianten.
Eftermarknaden är stor ochman kan blinga hojen hur mycket som helst om man vill, själv har jag köpt all plast (nästan) som finns. Kolla i mitt garage!
Jag har kikat lite efter Bandit på Blocket, men de ligger ganska högt i pris. De måste vara populära.
En tanke; det är en ganska vanlig modell bland tjejer. Beror det på att det är låg sitthöjd på dem? Är de för låga för mina 190 cm tro?
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari