Tips på bra skräckfilmer önskas.

Ingen riktigt otäck skräck, men jävligt underhållande.

Wrong turn.
The Hills Have Eyes 1-2
The Devil's Rejects
Final Destination 1-3

Jag har sett "Silent scream" ikväll och den var värdelös och "Feast" den var okey. Ska se "Kaw" nu, men den är ju iof en thriller..

Kommer en V:a också. Storyn är ju klockren, och i III:an fick man ju reda på saker man inte visste efter I:an & II:an :tummenupp

vem fan ska köra vidare skiten?:va jag menar, han gamle sjuke gubben dog ju tillsammans med sin hjälpreda i trean så vem fan ska ta över egentligen? hur kan det över huvud taget bli en fyra?:va

men åter till topic, här är några bra:
Saw I-III
The grudge 1 & 2
Resident evil
Terror on elm street
Shainsaw massacre
Scream (klassiker, rätt kul:tungan )

Last edited:
vem fan ska köra vidare skiten?:va jag menar, han gamle sjuke gubben dog ju tillsammans med sin hjälpreda i trean så vem fan ska ta över egentligen? hur kan det över huvud taget bli en fyra?:va

Han säger ju till snubben som precis har fått sin frus huvud sprängt, att han har hans dotter instängd och att han vill leka..Missade du det? Kändes direkt som att det blir en uppföljare på det *s*

Han säger ju till snubben som precis har fått sin frus huvud sprängt, att han har hans dotter instängd och att han vill leka..Missade du det? Kändes direkt som att det blir en uppföljare på det *s*

sant i och för sig... men både han och hans medhjälpare dog ju så jag tolkade det som att det var en del i snubbens kommande prövning som man inte fick veta mer om liksom... fattar inte vem som ska leka med honom och därmed inte hur det ska kunna bli en uppföljare...

Nyheter
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick