Tips på bra skräckfilmer önskas.

newk

I eat tacos.
Gick med
6 Feb 2006
Hoj
Yamaha Ténéré 700 Extreme 2024 | Honda VFR 750FJ 1988
Ingen riktigt otäck skräck, men jävligt underhållande.

Wrong turn.
The Hills Have Eyes 1-2
The Devil's Rejects
Final Destination 1-3

RICHAARD

Bannad
Gick med
27 Mar 2007
Hoj
JA-a
Alien-filmerna
Event Horizon
Grindhouse
Spoorloos
Masters of Horror-serierna
The Hills have eyes
Battle Royal?

Mvh

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Jag har sett "Silent scream" ikväll och den var värdelös och "Feast" den var okey. Ska se "Kaw" nu, men den är ju iof en thriller..

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Kommer en V:a också. Storyn är ju klockren, och i III:an fick man ju reda på saker man inte visste efter I:an & II:an :tummenupp

vem fan ska köra vidare skiten?:va jag menar, han gamle sjuke gubben dog ju tillsammans med sin hjälpreda i trean så vem fan ska ta över egentligen? hur kan det över huvud taget bli en fyra?:va

men åter till topic, här är några bra:
Saw I-III
The grudge 1 & 2
Resident evil
Terror on elm street
Shainsaw massacre
Scream (klassiker, rätt kul:tungan )

Last edited:

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
vem fan ska köra vidare skiten?:va jag menar, han gamle sjuke gubben dog ju tillsammans med sin hjälpreda i trean så vem fan ska ta över egentligen? hur kan det över huvud taget bli en fyra?:va

Han säger ju till snubben som precis har fått sin frus huvud sprängt, att han har hans dotter instängd och att han vill leka..Missade du det? Kändes direkt som att det blir en uppföljare på det *s*

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Han säger ju till snubben som precis har fått sin frus huvud sprängt, att han har hans dotter instängd och att han vill leka..Missade du det? Kändes direkt som att det blir en uppföljare på det *s*

sant i och för sig... men både han och hans medhjälpare dog ju så jag tolkade det som att det var en del i snubbens kommande prövning som man inte fick veta mer om liksom... fattar inte vem som ska leka med honom och därmed inte hur det ska kunna bli en uppföljare...

geting

Ny medlem
Gick med
11 May 2004
Hoj
Väntar på en Mille...
älskar skräckfilmer men saw3 var nog fan det absolut sämsta och mest hjärndöda skräp jag någonsin har skådat...

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...