Tips på bra spel till Xbox360?

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Jag köpte ett 360 idag, något jag har tänkt gjort jäääättelänge men det har aldrig blivit av. Och igår berättade polaren om ett skithäftigt spel till det, Dead Rising, så jag var tvungen att köpa en konsoll.
Dessvärre så har jag inte köpt Dead Rising ännu, har bara COD3, PGR och Gears of war och alla 3 är ju totalt kass.
Finns det fler grymma lir? Tipsa om dem isåfall!
Gillar spel som Resident Evil och såklart bilspel.
Crackdown och Dead Rising står högst upp på listan just nu, dock är jag så snål så jag funderar på att chippa för att spara lite stålar.

så om någon vill byta nåt skitspel mot sitt Dead Rising så säg till :gnissla

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
:va

vilket citat är det som ljuger? :tungan

Varför tror du jag har mycket stålar? För att jag är snål så klart! :tungan Nädå, jag har det nog inte bättre ställt än de flesta här inne utan signaturen var mest till för att reta upp folk. Det har funkat, flertalet pm angående det :D Svenska avundsjukan...

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
haha, kul att höra :D

inte funderat på att kolla upp något Moto GP spel? eller Ghost Recon Advanced Warfighter kanske? (kommer inte tvåan vilken dag som helst nu?)

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Inget MotoGP för mig, har aldrig gillat hojspel pga känslan. Samma med F1, gillar inte det. Det ska vara Gran Turismo eller V-rally typ.
Ghost Recon och såna spel vill jag lira på datorn då jag tycker det funkar bättre än att köra med handkontroller.
Slakta-spel är ju skoj :) Och GTA-spelen är de bästa i världshistorien, men de finns väl inte till 360'n?

Tjet

Med lem
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
XR600R SM -94
Inget MotoGP för mig, har aldrig gillat hojspel pga känslan. Samma med F1, gillar inte det. Det ska vara Gran Turismo eller V-rally typ.
Ghost Recon och såna spel vill jag lira på datorn då jag tycker det funkar bättre än att köra med handkontroller.
Slakta-spel är ju skoj :) Och GTA-spelen är de bästa i världshistorien, men de finns väl inte till 360'n?

GTA IV kommer i oktober (de andra, 3an VC och SA, finns till 360 redan också om jag inte minns fel), tills dess kan du spela Saints Row. GTA-liknande spel med mycket trevlig grafik och fysik. Annars är PGR3 med ratt nåt helt annat än med vanlig kontroll.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Gears of war tycker du är trist för att du inte har kläm på styrningen. :arsele

Ähhh, skitsnack :D Hur lätt som helst :gnissla Men fortsätt i den andra tråden, denna måste självdö! Och läs mitt inlägg, jag vill ha ditt spel!

flöjt

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2003
Hoj
GSR 750 -12
Testa som sagt Guitarr Hero. Väl värt pengarna.
Man sitter lätt själv ett par nätter irad och lirar, men ännu roligare blir det med polarna på förfesten!
Dessutom ska väl xbox-versionen innehålla några extra låtar som inte PS2 har, typ Maiden etc... :)
Min första tanke var "nej, nej, nej..det där är inget för mig". Men sedan att jag fick spelet i present så var jag ju tvungen att prova och OJ så fel jag hade! Det är skitskoj!

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA