Thundercat va inte så jäkla skoj o bygga på dock. Kanske kan få den lite snyggare med ensitscut. Blev så jäkla bred bak och en streetfighter ska ju ha en näpen smal bak.
Svårt även att få det riktigt när man tar bort luftburken och allt tillbehör...säkert samma på dom flesta fast MYCKET lättare med insprutning.
zx hojarna är ju klockrena...
Jo visst. Men nu blir det ju ett riktigt snålprojekt också
Därför räcker inte ekonomin heldst hade jag sett en 87a eller tidigare.. PGA då kan man klassiker försäkra den, vilket är riktigt fint när man är studerande ;>
Kollade lite nu på FZR 600 igen, då mina projekt börjar bli klara så jag måste ha lite att göra alldeles strax!
Men det verkar inte som denna modellen finns i 87 års model ? Konstigt faktiskt. Men FZR 1000 finns, hur stor viktskillnad tror ni det är och hur mkt klumpigare är den. Vill inte ha någon tung bäst utan jag gillar personligen lite mer svängigare hojjar.. Kan tänka mig att just när modellerna är lite äldre så är en 1liters lite klumpigare är det något som har en bra åsikt ? Tack & bock, anledningen att jag vill ha en 87a är ju pga att jag vill kunna försäkra motorcykeln billigt !
Hare bra!