Fraden
Snart i någon skog nära dig!
Då jag har tröttnat rejält på att skifta hdmi-kablar beroende på om jag ska kolla på tv eller projektor, så beställde jag nyss en Pioneer VSX-923 Receiver.
Att det blev just den var att den har det jag söker (2st HDMI-utgångar samt 3D-stöd + vettigt pris).
Hade jag inte haft så förbannat mycket grejer i tvbänken (PS3, PS4, Wii U, digitalbox, dator, xbox 360) så hade jag fortsatt att köra med mitt Logitech z-5500 som jag har varit mycket nöjd med.
Nåväl.
Vad rekommenderar ni för prylar för att jag ska få minst likvärdigt ljud som mitt gamla z-5500 kan leverera?
Jag gillar basen på z-5500, men det gör absolut ingenting om det kunde vara ännu mer så att grannarna får något att klaga på.
Vet att många där ute inte gillar z-5500. Men jag har absolut inget att klaga på.
Iofs har jag ju inte haft något annat att jämföra z-5500 med heller.
Vad rekommenderar ni? Nytt eller beg?
Vill inte lägga ner några jättesummor på detta. Max ett par tusen vore kanon.
Tacksam för svar utav er "proffs" här på sh.
Att det blev just den var att den har det jag söker (2st HDMI-utgångar samt 3D-stöd + vettigt pris).
Hade jag inte haft så förbannat mycket grejer i tvbänken (PS3, PS4, Wii U, digitalbox, dator, xbox 360) så hade jag fortsatt att köra med mitt Logitech z-5500 som jag har varit mycket nöjd med.
Nåväl.
Vad rekommenderar ni för prylar för att jag ska få minst likvärdigt ljud som mitt gamla z-5500 kan leverera?
Jag gillar basen på z-5500, men det gör absolut ingenting om det kunde vara ännu mer så att grannarna får något att klaga på.
Vet att många där ute inte gillar z-5500. Men jag har absolut inget att klaga på.
Iofs har jag ju inte haft något annat att jämföra z-5500 med heller.
Vad rekommenderar ni? Nytt eller beg?
Vill inte lägga ner några jättesummor på detta. Max ett par tusen vore kanon.
Tacksam för svar utav er "proffs" här på sh.