Tips på ryggsäck/väska

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Mycket möjligt, men det känns inte så iaf då man "knackar" på den. Min förra blade (-98) satt den som ett smäck på iaf.

Okey, men jag kan säga att så är fallet.. eller ja.. ska väl inte säga 100%
Men eftersom magneterna inte fäster o alla årsmodeller av 600rr samt 1000rr 06-07 har tankdummy så, ptja.. kanske ska dra till me att jag e 99% säker åtminstone :D

frostah

Gatukändis!
Gick med
19 Mar 2008
Hoj
Ingen för tillfället, jävla bajs :(

Bike4fun

Sporthojsnörd
Gick med
2 Nov 2005
Hoj
R-hoj
Nybliven ägare av snabb ryggsäck

Kan nu meddela att min gamla Fjällräv "arkiverats" för tid och evighet. Var iväg för å titta på ryggsäckar hos Checkray igår. Nu hade man inte fått hem alla ännu men det spelade inge större roll för jag hittade en superläcker rygga i helt rätt färg för å matcha min plastraket :) Blev en Forza (låter italienskt...) i blått. Var ute å provkörde igår och det var en viss skillnad kan man säga mot allt annat jag testat. Den ser till å med ut å gå fort fast man står still med den :D Så här långt känns allt bra och den kan jag rekomendera:tummenupp . Den blv inte så dyr heller då dom hade extrapris nu. Glömde fråga hur länge... Idag blir det åka av igen :) Äre nån som vet om gruset är bortsopat på Bogösund?

Bifogat

• Axio-rygga.jpg
    Axio-rygga.jpg
    49.9 KB · Visningar: 68

frostah

Gatukändis!
Gick med
19 Mar 2008
Hoj
Ingen för tillfället, jävla bajs :(
kan checkray få bättre reklam än så här? näää jag tror inte det. Kul för dem :)

Bike4fun

Sporthojsnörd
Gick med
2 Nov 2005
Hoj
R-hoj
Nu är Axio-ryggan högfartstestad åxå :) Eller ganska så ialla fall... 220 blås och hur behagligt som helst. Var då? Givetvis på en avlyst och inhägnad bana :hihi Fast jag hann se en skylt som det stod Norrtälje på... :ajjabajja
Kan bara säga att jag är toppnöjd med den. Nu är det bara lite värme som saknas.

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
såg att du nämde att de hade extra pris :) vad fick du ge? är så jäkla sugen på en sådan väska så är det bra pris så slår jag till direkt :D

Bike4fun

Sporthojsnörd
Gick med
2 Nov 2005
Hoj
R-hoj
Dom vill ha 1495:- för den men nu lämnar dom 20% rabatt. Så det blev knappt 1200:-. Känns helt okej tycker jag. Den är så jädra tuff så det var lätt att motivera det inköpet :nicka Var tom en kille i bil på Sveavägen som tuta och ropa vart jag hittat den någonstans :)
Det blir tydligen fint väder i helgen så det blir till och ut å gasa mera :tummenupp

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Dom vill ha 1495:- för den men nu lämnar dom 20% rabatt. Så det blev knappt 1200:-. Känns helt okej tycker jag. Den är så jädra tuff så det var lätt att motivera det inköpet :nicka Var tom en kille i bil på Sveavägen som tuta och ropa vart jag hittat den någonstans :)
Det blir tydligen fint väder i helgen så det blir till och ut å gasa mera :tummenupp

har de öppet på söndagar? måste fan ta mig dit och köpa en :)

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy