tottelias
Sporthojsnörd
Nej det är helt fel
hahaha
Nej det är helt fel
kommer du ihåg vad det är för batterier i låset?
okej göttt, då blir det det, men om du har hojen utanför huset, skulle du vakna av det när du sover??
Har detecto jag med och är nöjd med det låset.
Ni som vill ha ett skivbromslås med larm som lamslår en tjuv, tror ni också att huslarm är för att fånga tjuven?
Även jag har ett detecto skiv & kätting och jag är supernöjd. So far, so good...
Mycket pengar verkar många tycka, men kan jag försöka bidra till att få ha min hoj kvar så ser jag det som väl spenderade pengar. Inget fucko ska få pilla på min hoj obemärkt och även fast det förmodligen inte skulle skrämma iväg någon som verkligen har bestämt sig så låter det tillräckligt för att jag ska höra och ta saken i egna händer
var inne på bauhaus i norsborg och såg att de även sålde ABUS skivbromslås OCH hör på detta 230kr BILLIGARE än våra vänner på Lelles i Uppsala och MCvarhuset i stockholm.
Okej som jag frga innan, skulle du oxå vakna av det om du har hojen ute och sover?
Har jag inte tillgång till garage, och måste ha hojen ute över natten så sover jag alltid med öppet fönster och jag ställer alltid hojen precis utanför fönstret. Annars kan jag fan inte somna
Tveksamt ifall man skulle vakna av larmet med fönstret stängt, men höra det skulle man iaf göra ifall man är vaken och det är tyst i huset. Beror väl helt å håller på hur lättväckt man är också. En annan sover ju som en klubbadsäl när man väl har somnat och då är ett öppet fönster nödvändigt....
...
man kan ju dra ut en sladd genom hojen som är kopplad till en lampa och ringklocka
om man bryter tråden så lyser och ringer det
Det finns en gammal variant av detecto som lät betydligt mindre
om man kollar det så är duells snälla och byter in det mot ett nyare som låter som det skall
Sova med öppet fönster --- mmmm hoppas att det inte är nedre botten......
man kan ju dra ut en sladd genom hojen som är kopplad till en lampa och ringklocka
om man bryter tråden så lyser och ringer det
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |