Ortiz
Ny medlem
skulle verkligen behöva hjälp med att fixa en snygg bakdel till min Ktm 640 lc4 -02. vill även att den ska vara ''laglig''. alltså kunna besiktiga med den på.
tacksam för alla svar// Ortiz
tacksam för alla svar// Ortiz
Hakar på tråden då jag vill veta samma sak. Har dock en -04. Passar 05 bakdelen (plasten) rakt på? Hur mycket/vad behöver annars moddas för att få till det? ruskigt sugen att göra något år den fula baken!
ta en kik i min byggtråd , där kan du få lite inspiration om hur du kan göra, den enda modden jag gjort är nya ästöron , samt kapat och sedan lagt till ett par fästen till
Läste igenom ditt bygge igår.. Kommer bli så sjukt bra! Skulle vara så j*vla soft att ha ett garage där man kunde mecka i och att hojen kunde stå kvar så att man kan fortsätta senare. Nu är det mer snabbgrejjer man kan ordna så att man får ihop skiten innan det är dags att dra hem igen.
Så att kapa å fixa nya fässten mm tror jag inte blir av som det är nu. Hur har alla andra 640 grabbar gjort? bara kapat bort allt det fula och sedan monterat reggplåten med eget fäste? kan ju bli snyggare även om det inte blir helt klockrent. Måste man ha regplåtsbelysning förresten? den vore jävligt skönt att plocka bort. Finns det kanske rentav någon annan "underdelsplast" till bakskärmen som passar och blir snyggare än orginal?
Ös på med tips!
Skyltbelysning vill nog farbror blå att du har. Själv har jag aldrig blivit stannad för att jag kör utan, men vill dem så får du böter.
Jag vet att det finns en annan bakskärm till 640n. Den är utan lyse, men inte speciellt mycket snyggare än den du har idag, om du frågar mig.
Bygg om till nya bakdelen? -05ans....de e snyggt!
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|