Tips till M.W. (Aftonbladsklipp)

Johan

fd. EVIL
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös :-(
Bra att hota med eller nåt. Kan i allafall berätta hur bra dom har det dina elever :)

"
Elever slängdes ut genom fönster

Läraren tyckte att de två pojkarna var för högljudda - så hon slängde ut dem genom fönstret. Händelsen inträffade i Rabat i Marocko på måndagen.
- De lyssnade inte. De borde ha lyssnat. Hon (läraren) lider av en depression, säger en myndighetsperson till nyhetesbyrån Reuters.
Den ene eleven, 9, bröt ett nyckelben och fick svåra skador i ansiktet och på huvudet. Den andre eleven, 10, klarade sig med lindrigare skador. Myndigheten ville inte kommentera om läraren kommer att bestraffas.
"

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
wooow, helt psycho oxo, dessutom en kvinna....shiiit.

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Triumph Speed Triple 1050 RS
Freppa skrev:
Helt rätt! Sturm und Drang disciplin behövs i vårt land!!!!
Håller med föregående talare! :fakta

Fast jag undrar om flera av oss hade överlevt skolgången? :rolleyes:

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Sweedo skrev:
Fast jag undrar om flera av oss hade överlevt skolgången? :rolleyes:

Så länge du inte ahde varit ett pucko som bara stört lektionerna så hade du ju klarat dig.
Helt rätt att slänga dem ut genom fönstret.
Jag tycker att läraren skall få aga barnen.
Alla lärare har ju förlorat sin auktoritet. Det måste vinnas tillbaka med kalla handen :brynad

Nytt lågvattenmärke idag igen? Ni är ju patetiska som inte ser hur ruttet skolsystemet verkligen är.....

750RR

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
håller med, hårdare tag i skolan, och återinför allmän värnplikt! (inte för att försvaret är i stort behov av det, men folk är i behov av det)

Polly

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2003
Hoj
Nä, den är såld :(
Japp, det är så man gör med olydiga pojkar! Kasta ut dem bara! (Jag bor på bottenvåningen så mina pojkar brukar inte få så svåra skador när jag slänger ut dem :rolleyes: Däremot kan de skadas av diverse föremål som kan komma flygandes efter dem.) :D

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Frida, nog för att ni tror att ni tjejer utbildar oss killar, men 9 av 10 ggr lyckas det inte :D

Avdelning manligt och kvinnligt:
En tjej som träffar en kille hoppas att han skall ändra på sig i framtiden - Det gör han inte.
En kille som träffar en tjej goppas att hon inte skall ändra på sig i framtiden - Det gör hon.

Last edited:

Ankan

Perfektare.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R6 -05
maverick_750rr skrev:
Så länge du inte ahde varit ett pucko som bara stört lektionerna så hade du ju klarat dig.
Helt rätt att slänga dem ut genom fönstret.
Jag tycker att läraren skall få aga barnen.
Alla lärare har ju förlorat sin auktoritet. Det måste vinnas tillbaka med kalla handen :brynad

Nytt lågvattenmärke idag igen? Ni är ju patetiska som inte ser hur ruttet skolsystemet verkligen är.....

750RR

Jag tycker att din lärare borde fått aga dig.

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Gulsnabbtrajja skrev:
Shit om man vore lika hip som Freppa :bow
Jag kan inte lista ut den där, förklara ROFL! :rodnar
ROFL = :rofl = Rolling On the Floor Laughing

Edit: Vidareutveckling
LMAO = Laughing My Ass Off
ROFLMAO = Rolling On the Floor Laughing My Ass Off

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Gulsnabbskithoj: Nu får du faktiskt ge dig. Du kan väl FEJKA att du är hipp iallafall?

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Freppa skrev:
Gulsnabbskithoj: Nu får du faktiskt ge dig. Du kan väl FEJKA att du är hipp iallafall?
Hörru! :mad:
Det är bara vi som kör skithojarna som får gnälla på dem! Vi har trots allt betalt och betalar surt för dem :crash

Polly

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2003
Hoj
Nä, den är såld :(
Sweedo skrev:
Frida, nog för att ni tror att ni tjejer utbildar oss killar, men 9 av 10 ggr lyckas det inte :D

Avdelning manligt och kvinnligt:
En tjej som träffar en kille hoppas att han skall ändra på sig i framtiden - Det gör han inte.
En kille som träffar en tjej goppas att hon inte skall ändra på sig i framtiden - Det gör hon.

Aha, är det SÅ det är! Undrar varför man bor ensam :rolleyes: Står inte ut med killar!! Så länge de inte bor hos mig och stökar ner å sånt så går det bra iofs. Har ännu inte gett upp tanken på att det faktiskt kan finnas nån liten pojke som det går att lära att smutsiga kallingar inte hör hemma på sovrumsgolvet och att man måste diska ibland. Och att det GÅR att kontrollera vissa anala behov. (inga konstiga kommentarer tack, ni vet vad jag menar! :fart )

/Fridasomundraromhonnågonsinkommerklaraavattvasamboigen

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Närå... Här på jobbet är allt frid och fröjd. Busskurerna är sönderslagna, någon har klippt papper i pyttesmå bitar och kastat över hela korridoren och bäst av allt är den underbara doft som sprider sig i skåphallen då någon gjort stinkbomber av ruttna ägg och surströmming. Det är underbart att vara lärare. I kväll ska jag sitta till nio och rätta prov och skriva omdömen inför utvecklingssamtal. Jag slipper dock tala med någon eftersom jag är hes efter att ha försökt överrösta mina klasser hela dagen.

MEN...

Jag har snart en veckas novemberlov, jag har tre veckors jullov, jag har sport- och påsklov och åtta veckors semester! Under veckorna emellan kan jag faktiskt hålla mig ifrån att kasta ut någon gullunge genom fönstret...

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
Macho Woman skrev:

Jag har snart en veckas novemberlov, jag har tre veckors jullov, jag har sport- och påsklov och åtta veckors semester! Under veckorna emellan kan jag faktiskt hålla mig ifrån att kasta ut någon gullunge genom fönstret...

Ah, det är de veckorna jag är ute efter...!! :p Hade duktiga funderingar på att kasta ut och slå ungarna idag, men direkt när jag kom in i klassrummet blev jag helt varm i magen av... jag vet inte... lycka?! :confused: :eek: :crash :zpy Vinterdeppen är nära.... :rolleyes:

Jag tror att jag har valt rätt yrke iaf... :rodnar

/FW

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll