supersteel
supersteel
contour kolla på den.
liten smidig filmar HD bra med fästen
liten smidig filmar HD bra med fästen
Inte DENVER!!!!!!!!!!
Då var den testad och det verkar bli rätt bra. Den ser ut att hålla GPS-visningen på banan. Visningen av hastigheten svajar kanske lite men jag är nöjd. Till det får jag med pulsdata på Connect-Garmin. Vidare är den inte vit längre utan grågrön då den tydligen blev smutsig och var svår att göra ren. Den är alltså färsk från fabrik men ville ändå ha två uppdateringar när jag startade upp den första gången. Ni får avgöra själva om det är OK, kameran alltså. Körningen jobbar jag med
Försökte klocka några varv på en av inspelningarna och fick det till 1,06 vilket jag är nöjd med. Actionpics dagar 17-18 juli, första gången på Kinnekulle, kom jag ner under 1,09. Körde sedan två dagar där med Rapido utan tidtagning. Lajbans!
https://www.youtube.com/watch?v=PSO8QQcjcrA
http://connect.garmin.com/activity/561930654
GPS-funktionen med visning av hastighet, compass, tidtagning m.m. var riktigt cool. Jag är också på jakt efter en actionkamera och man kanske skulle ge Virben en chans? Synd bara att de måste ha valt prylvärldens kanske töntigaste namn...
Jag har noterat att hastigheten och GPS-visningen på banbilden nere till höger går före bilden. Undrar om det ärnågot man kan synka i editeringsprogrammet. Måste lära mig mer om ingen annan har kommit på något?
Men alltså förlåt men jag fattar inte.... Varför är du nöjd med gps-funktionen när den inte visar rätt hastighet? Kolla på runt 3:40 i filmen, tex. Den är ju heeeelt off!! Stämmer den ens ibland? Sätt kameran så du ser din riktiga hastighet samtidigt.
Visst är det en asball funktion, Men den funkar ju inte!!!
Men hur funkar det att synka i programmet (ttcker iofs inte att man ska behöva använda andra programvaror) om felet inte är konsekvent? Ibland visar den ju reletivt rätt och ibland way off. Är inte synkningen linjär?
Men hur funkar det att synka i programmet (ttcker iofs inte att man ska behöva använda andra programvaror) om felet inte är konsekvent? Ibland visar den ju reletivt rätt och ibland way off. Är inte synkningen linjär?
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|