Tips?

DjPacMan

LättviktarN^
Gick med
9 Apr 2006
Hoj
Aprilia rs 125 06 GP White ! :D
Nån som har nå tips på bra och billig ryggplatta? Räcker i stort sett med att den e CE-märkt.

DjPacMan

LättviktarN^
Gick med
9 Apr 2006
Hoj
Pro Safe Ryggskydd
CE-Märkt
stl. S = ca. 37x 28cm
stl. L = ca. 40x34cm

Pro Safe Ryggskydd

Pris: 295 kr

nån som vet nåt om d där ryggskyddet? d e från bikeshop, men jag ser inte bilden :S för d va billigt som fan, och ce-märkt?

БОБАН

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
Husaberg FS 650 -07, Aprilia RS 125 -03

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
Så dyr var den inte när jag köpte den, eller ja 599 som lelles. Och den du visade ska man ha i jackan. Inget jag skulle lita på direkt, är jackan lite för stor så ör det inte säkert att den sitter som den skall på ryggen. Varför chansa?

DjPacMan

LättviktarN^
Gick med
9 Apr 2006
Hoj
Okok tack så mkt hörrni! Ska kolla Carlbarks iaf nån ggn när ja orkar åka dit, annars får ja köpa på nätet :tummenupp

Saabmosare

Ny medlem
Gick med
10 Jul 2005
Hoj
Snabb
Nån som har nå tips på bra och billig ryggplatta? Räcker i stort sett med att den e CE-märkt.

Ufo plattan är nog bästa för priset och de passformen, den sitter skönt enligt mej själv. Har en annat som inte alls sitetr lika skönt. Åk och prova om du är osäker.

Saabmosare

Ny medlem
Gick med
10 Jul 2005
Hoj
Snabb
Jag lånar tråden lite. Jag vill ha tips på en billig o bra mc-jacka:)

Själv åker jag i skinnställ och har ingen erfarenhet av jackor, men http://www.louis.de
har väldigt bra priser, dock så är sidan på tyska men man hittar ganska bra om man läser 2 gånger och provar lite. Har dock aldrig själv handlat där men de som sagt sej handlat har ionte haft några problem. Fort går de också och inte direkt någon farlig frakt avgift. Kika iaf.

БОБАН

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
Själv åker jag i skinnställ och har ingen erfarenhet av jackor, men http://www.louis.de
har väldigt bra priser, dock så är sidan på tyska men man hittar ganska bra om man läser 2 gånger och provar lite. Har dock aldrig själv handlat där men de som sagt sej handlat har ionte haft några problem. Fort går de också och inte direkt någon farlig frakt avgift. Kika iaf.

Översätnings program

http://babelfish.altavista.com/

Marzz

[--O---O-->
Gick med
24 Dec 2006
Hoj
Fz6n
Okok tack så mkt hörrni! Ska kolla Carlbarks iaf nån ggn när ja orkar åka dit, annars får ja köpa på nätet :tummenupp

Varför inte köpa lidls billiga ryggskydd, best i test av SMC:s test osv. Kostar(de) runt 375 tror jag, fasst dom är nog slut för länge sedan....:mad:

DjPacMan

LättviktarN^
Gick med
9 Apr 2006
Hoj
Varför inte köpa lidls billiga ryggskydd, best i test av SMC:s test osv. Kostar(de) runt 375 tror jag, fasst dom är nog slut för länge sedan....:mad:

ofan, dom e bra alltså..? :va
Jag va i carlbarks och hämtade mina byxor idag, passade på o kolla ryggplatta o dom hade ufo, d låg på 895:- ^^ ja får se hur jag gör med det.. :)

БОБАН

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
ofan, dom e bra alltså..? :va
Jag va i carlbarks och hämtade mina byxor idag, passade på o kolla ryggplatta o dom hade ufo, d låg på 895:- ^^ ja får se hur jag gör med det.. :)

Kör du med skinnställ? Jag säger så hära bättre 900 kr än att sitta i en rullstol resten av livet för att du knäckte ryggen när du körde... Kan inte morsan eller farsan hjälpa till lite med betalningen?

DjPacMan

LättviktarN^
Gick med
9 Apr 2006
Hoj
Kör du med skinnställ? Jag säger så hära bättre 900 kr än att sitta i en rullstol resten av livet för att du knäckte ryggen när du körde... Kan inte morsan eller farsan hjälpa till lite med betalningen?

aa d gör jag :)
jooo du har rätt, men dom har redan köpt mc och ställ till mig, vet inte om dom e spec sugna på att köpa nå mer till mig överhuvudtaget.. :gnissla

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy