UFO:s ryggplatta.2860656Nån som har nå tips på bra och billig ryggplatta? Räcker i stort sett med att den e CE-märkt.
UFO:s ryggplatta.![]()
http://www.bikeshop.se/cgi-bin/prod...=sub2007.html+&sida=1&sortfalt=6&sortextra=up
Tycker inte den är så billig
thx.. nääe d har du rätt i.. Har du lr nån annan nåt annat förslag? Nån som vet om Carlbarks i kumla har nåt bra? Och vad dom kostar?
Pro Safe Ryggskydd
CE-Märkt
stl. S = ca. 37x 28cm
stl. L = ca. 40x34cm
Pro Safe Ryggskydd
Pris: 295 kr
nån som vet nåt om d där ryggskyddet? d e från bikeshop, men jag ser inte bilden :S för d va billigt som fan, och ce-märkt?
Nån som har nå tips på bra och billig ryggplatta? Räcker i stort sett med att den e CE-märkt.
Ufo plattan är nog bästa för priset och de passformen, den sitter skönt enligt mej själv. Har en annat som inte alls sitetr lika skönt. Åk och prova om du är osäker.
Jag lånar tråden lite. Jag vill ha tips på en billig o bra mc-jacka![]()
Själv åker jag i skinnställ och har ingen erfarenhet av jackor, men http://www.louis.de
har väldigt bra priser, dock så är sidan på tyska men man hittar ganska bra om man läser 2 gånger och provar lite. Har dock aldrig själv handlat där men de som sagt sej handlat har ionte haft några problem. Fort går de också och inte direkt någon farlig frakt avgift. Kika iaf.
Okok tack så mkt hörrni! Ska kolla Carlbarks iaf nån ggn när ja orkar åka dit, annars får ja köpa på nätet![]()
Varför inte köpa lidls billiga ryggskydd, best i test av SMC:s test osv. Kostar(de) runt 375 tror jag, fasst dom är nog slut för länge sedan....![]()
ofan, dom e bra alltså..?![]()
Jag va i carlbarks och hämtade mina byxor idag, passade på o kolla ryggplatta o dom hade ufo, d låg på 895:- ^^ ja får se hur jag gör med det..![]()
Kör du med skinnställ? Jag säger så hära bättre 900 kr än att sitta i en rullstol resten av livet för att du knäckte ryggen när du körde... Kan inte morsan eller farsan hjälpa till lite med betalningen?
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |