Tips?

БОБАН

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
Husaberg FS 650 -07, Aprilia RS 125 -03
aa d gör jag :)
jooo du har rätt, men dom har redan köpt mc och ställ till mig, vet inte om dom e spec sugna på att köpa nå mer till mig överhuvudtaget.. :gnissla

jo jag tror det att om dem älskar dig så borde dem göra det... Min morsa skulle inte låta mig köra untan ryggskydd iaf

DjPacMan

LättviktarN^
Gick med
9 Apr 2006
Hoj
Aprilia rs 125 06 GP White ! :D
jo jag tror det att om dem älskar dig så borde dem göra det... Min morsa skulle inte låta mig köra untan ryggskydd iaf

hahah joo d e sant, men man kan inte älska sin son mer än man har ekonomi? haha xD har gjort av med typ 11k den här måndaen.. service självrisk mc kläder osv osv osv.. :p

БОБАН

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
d där verkar bra, men lika bra att köpa ufo isf från carlbarks, då kan jag pröva och känna efter om d kännns bra osv.. 100:- mer kostar d , 100:- som ja ändå kmr få lägga på frakt..

Isf är det bäst om du köper från lellesmc blir billigast så du kan ju pröva det osv där du köpte byxorna

hahah joo d e sant, men man kan inte älska sin son mer än man har ekonomi? haha xD har gjort av med typ 11k den här måndaen.. service självrisk mc kläder osv osv osv.. :p

Det kostar att ligga på toppen ;)

Förresten vad har du för strlk på stället?

Last edited:

DjPacMan

LättviktarN^
Gick med
9 Apr 2006
Hoj
Aprilia rs 125 06 GP White ! :D
Isf är det bäst om du köper från lellesmc blir billigast så du kan ju pröva det osv där du köpte byxorna

Det kostar att ligga på toppen ;)

Förresten vad har du för strlk på stället?

haha sant sant.. asså jag har inget fullt ställ, har en skinn jacka utan skydd alls, bara tjockt skinn då, oså har jag ett par byxor som är i skinn då med knäskydd och höftskydd typ :)

БОБАН

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
haha sant sant.. asså jag har inget fullt ställ, har en skinn jacka utan skydd alls, bara tjockt skinn då, oså har jag ett par byxor som är i skinn då med knäskydd och höftskydd typ :)

Ok... aja men om du beställer från lellesmc.se kommer det kosta 750 (ink frakt)

Fast det finns ju olika UFO skydd så vet inte vilken du testat

rallyfisken

Eleganten i från vidderna.
Gick med
6 Jan 2006
Hoj
Yamasaki ZXSR500, Kawasaki ZXR400 slaktad på delar...
köpte mitt Spyke skydd för 890, ska vara ett av de bästa på marknaden (INOM RIMLIGA PRISGRÄNSER)

Pontan36

aprilja rajder
Gick med
5 Jul 2006
Hoj
Aprilia RS
D där var riktigt bra ju, för det priset? Beställde du från sidan lr? Var det nåt krångel, dyr frakt lr andra avgifter osv?
Japp jag beställde från den sidan utan problem, fraktkostnaden hamnade på 155kr med postförskott om jag inte minns helt fel. Tog ca 1vecka så hade jag paketet.

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy