d där verkar bra, men lika bra att köpa ufo isf från carlbarks, då kan jag pröva och känna efter om d kännns bra osv.. 100:- mer kostar d , 100:- som ja ändå kmr få lägga på frakt..
aa d gör jag![]()
jooo du har rätt, men dom har redan köpt mc och ställ till mig, vet inte om dom e spec sugna på att köpa nå mer till mig överhuvudtaget..![]()
jo jag tror det att om dem älskar dig så borde dem göra det... Min morsa skulle inte låta mig köra untan ryggskydd iaf
d där verkar bra, men lika bra att köpa ufo isf från carlbarks, då kan jag pröva och känna efter om d kännns bra osv.. 100:- mer kostar d , 100:- som ja ändå kmr få lägga på frakt..
hahah joo d e sant, men man kan inte älska sin son mer än man har ekonomi? haha xD har gjort av med typ 11k den här måndaen.. service självrisk mc kläder osv osv osv..![]()
Isf är det bäst om du köper från lellesmc blir billigast så du kan ju pröva det osv där du köpte byxorna
Det kostar att ligga på toppen
Förresten vad har du för strlk på stället?
haha sant sant.. asså jag har inget fullt ställ, har en skinn jacka utan skydd alls, bara tjockt skinn då, oså har jag ett par byxor som är i skinn då med knäskydd och höftskydd typ![]()
Ett billigt och bra.
Använder de själv.
Japp jag beställde från den sidan utan problem, fraktkostnaden hamnade på 155kr med postförskott om jag inte minns helt fel. Tog ca 1vecka så hade jag paketet.D där var riktigt bra ju, för det priset? Beställde du från sidan lr? Var det nåt krångel, dyr frakt lr andra avgifter osv?
Japp jag beställde från den sidan utan problem, fraktkostnaden hamnade på 155kr med postförskott om jag inte minns helt fel. Tog ca 1vecka så hade jag paketet.
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |