Nej det är inte samma däck på Nsr och CBR, Nsr har mycket bredareFilif skrev:2234595Har en till fråga
Är det samma däck till Honda NSR som CBR?
Och vet inte riktigt vilken Cykel jag vill ha
CBR eller NSR? vilken tycker ni?
Filif skrev:2234595Har en till fråga
Är det samma däck till Honda NSR som CBR?
Och vet inte riktigt vilken Cykel jag vill ha
CBR eller NSR? vilken tycker ni?
Nej ingen NSR är 4t. Troligtvis en väldigt dåligt kunnig peson. Fråga om han har en krök. Har han inte det är det troligtvis en CBR. Konstigt att han inte vet det självAlexzi skrev:2235753jag har snackat med en kille från london som vill sälja sin Honda NSR 125cc -01 men han säger att den är 4-Takt kan det stämma?
Sen undrar jag även om motoscout24 är pålitliga om det nu är någon som vet det?
mvh// Alexzi
Alexzi skrev:2238205Jag har nu kollat i faq:en med strypningar och där det står en massa info om olika hojar och jag har inte tänkt på den tråden innan men jag ville ju ha en snabb hoj och sportig så jag tänkte på (cagiva mito II)
Jo jag vet att dom kostar en hel del men jag hittade en i tyskland för €1.500zznubbe skrev:2238420Ja, har du pengar så du kan gödsla med dem så köp en mito
Alexzi skrev:2240664Jo jag vet att dom kostar en hel del men jag hittade en i tyskland för €1.500
Tyskland troligtvisTompaa_ skrev:2243647var någonstans hittar ni alla hojar ifrån tyskland?
Verkar finnas till rätt bra pris där nere =)
Det vore ju skoj om det var så.Tompaa_ skrev:2243664va inne och kolla en runda på ebay.
hittade denna: http://www.ebay.se/viItem?ItemId=8075992980
om man bjuder låt oss säga 5000 kr, och ingen bjuder över,
får man hojen då?
(Ledsen för möjligtvis dum fråga, men blev lite fundersam eftersom
jag inte har riktig kolla på E-Bay)
MVH
Alexzi skrev:2228088hejsan!
Nu är jag äntligen 16 år och jag har varit det ett tag och jag har tröttnat på att köra trimmad moppe så jag håller på att leta efter en lätt mc med bra ös i.
Dom jag har kikat lite på är då:
Aprilia rs 125cc -06 (Lite dyr men den coolaste hittills)
Aprilia rs 125cc -98
Honda NSR 125cc -98 eller -01
Eller om ni kan rekomendera en bra och sportig hoj som går snabbt och har bottendrag...
Undrar även om ni vet sidor med effektsystem till dessa så man slipper fiffla med pluggen när det är besiktning
MVH// ALEXZI
Jag är nybörjare och har inte så höga kunskaper om detta utan jag har precis lämnat moppestadiet och vill uppgradera mej
Mr_haak skrev:2233152det betyder såhär på ett ungefär modell JC "" färg- svart och gul, går "mist tror jag att det är" i 80 km/h , bara kört med den på sommaren. det är nog lite fel. jag är inget tysk profs precis men ungefär så blir det.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|