ettan
Ny medlem
Ös på med slipknot det är det enda. Det är sånt jävla drag i allt. Rammstein visst vissa låtar funkar. Men slipknot har rätt attityd till tränings musik.
ettan skrev:2071888Ös på med slipknot det är det enda. Det är sånt jävla drag i allt. Rammstein visst vissa låtar funkar. Men slipknot har rätt attityd till tränings musik.
Uppdatering, nu har jag lyssnat på Deztallicas utmärkta tips Hatebreed på i stort sett varenda löprunda sen jag startade denna tråd i våras, fyfan vad dom är bäst, det finns helt enkelt ingen annan musik som kan pressa fram lika mycket adrenalin hos mig som deras ursinniga hardcore-metall!Deztallica skrev:2066189
-Hatebreed (hett tips två)
Tack där kom dem! tänkte vad är det för människor som inte lyssnar på Rammstein till träningen.. RobZombie funkar också finfint.. dom är rätt arga av sigTOBO skrev:2065563Rammstein
Nej men det är ändå bra musik till joggingturen.snabbåka skrev:2065461Vill inte verka taskig eller så, men lyssnar man redan på musik av schangern "metal" så har nog inte Metallica (12 miljoner plattor sålda) eller Slipknot(ett par miljoner) bara "passerat" förbi eller ?
Trodde slayer va för messigt för dig Vilka av deras låtar är bra? Fick ett gäng album av en polare men har knappt lyssnat på domSolid snake skrev:2065552Och ingen säger Slayer...
Inte för att kasta bebis i kuvös, men det heter makt. Ser FÖR rissigt ut nu..Mayer skrev:Mayer
Kunskap är mackt
prulle skrev:2451715Trodde slayer va för messigt för dig Vilka av deras låtar är bra? Fick ett gäng album av en polare men har knappt lyssnat på dom
Låten eller albumet?Chris Ash skrev:2451790Reign In Blood är Slayers Magnum Opus.....
Reign in blood = albumetprulle skrev:2451823Låten eller albumet?
Låten va faktiskt helt okej!
prulle skrev:2451823Låten eller albumet?
Låten va faktiskt helt okej!
Cult från nya plattan är oxå grym!imaster skrev:2451862Seasons in the Abyss, South of Heaven, Captor of Sin, War Ensemble. Bra låtar.
Sorry läste slarvigt. Men dom va ju riktigt bra!newstead skrev:2451845Reign in blood = albumet
Raining blood = låten
Rammstein är fint skit men det är kasst som fan att löpträna till, helt plötsligt kommer det ju lugna partier i låtarna och det är fan inte funkis, det måste vara totalös hela tiden, därför ordinerar jag Hatebreed, ingen risk för lugna partier där inte.StormBringer skrev:2451328Tack där kom dem! tänkte vad är det för människor som inte lyssnar på Rammstein till träningen.. RobZombie funkar också finfint.. dom är rätt arga av sig
sgtpepper skrev:2452335Rammstein är fint skit men det är kasst som fan att löpträna till, helt plötsligt kommer det ju lugna partier i låtarna och det är fan inte funkis, det måste vara totalös hela tiden, därför ordinerar jag Hatebreed, ingen risk för lugna partier där inte.
newstead skrev:2451930Cult från nya plattan är oxå grym!
crossniklas skrev:2451946Ingen som hört lite Sabaton än? -det
är ösig metal! www.sabaton.net
Second attack, B29's turning back. Prepare for nuclear attack
sgtpepper skrev:2452335Rammstein är fint skit men det är kasst som fan att löpträna till, helt plötsligt kommer det ju lugna partier i låtarna och det är fan inte funkis, det måste vara totalös hela tiden, därför ordinerar jag Hatebreed, ingen risk för lugna partier där inte.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|